Monday, March 22, 2010

Aina Nurhani is getting naughtier day by day makes her mom felt like demam kura2....

pada umur 5 bulan, aina dah pandai merangkak slow2, baru nak belajar duduk and berdiri.
pada umur 5 bulan setengah, aina dah pandai merangkak laju2, dah sampai dapur, dah sampai toilet.
pada umur nak masuk 6 bulan..merangkak dah champion.sup sap sup sap, dah kat dapur...sup sap sup sap dah kat bilik nenek. pantang nenek kuar bilik, ngan pantas mengejar. pantang aku kuar bilik, tergedik2 mintak dukung. pantang lepa, dah masuk bawah meja makan, berdiri tepuk kusi, mengutip sume mak nenek atas lantai masuk mulut.
skang ni nak masuk 7 bulan, kepandaian dia ialah:



lagaknya macamkan ibu dia kejam nau kurung anak kan, berdiri kat cermin sambil jerit help!help!!let me out of here!! isk...

3 comments:

WaNz said...

hahahaha... aku ingat nak pinjam gambar Aina ni pastu nak wat dialog balloon lah... mmg macam nak melarikan diri dari umah tuh.. hahahaha..... camner lah gamak nyer style Asyraf plak nnt.. huhuhuhu

enonz said...

asyraf kena up sket lagi, sbb dia boy dia kena imagination yg tinggi..contoh amik kerusi, letak kat tingkap, pastu panjat sambil jerit..tolong!tolong!! org dlm rumah ini dah kidnap saya!

hahahhaha

masa tu tgk la laki ko terus leh jalan dah tanpa pakai tongkat.

kui2.

WaNz said...

hahaha.. aku ingat dia tak wat camtu, dia update status kat FB trus.... suka benar ngan laptop.. aku on laptop, cepat dia angkat badan nak join.... mana nak tekan keyboard, mana nak pegang mouse lagi....
takper, kita tgk camner dia nyer gaya lak nnt...