Tuesday, March 23, 2010

selamat tinggal rambut bermasaalah.

tiap2 hari skang asal kul 5 je aku dah bangun, pasal aina mmg akan terjaga time ni. start tu mang dah takleh tdo dah. nak semayang subuh pon sampai dah nak masuk waktu syuruk baru leh semayang. tp semalam aku berjaya kasik dia knock out sampai kul 730. di kesempatan itu aku ngan gigihnya telah g mandi sambil membasahkan rambut pastu ngan semangat yang kental dok depan cermin, amik gunting, zassss!!kerat rambut sendiri.

saya rasa saya la yang paling berdikari sekali kat kg melayu ampang nih.

haha.

sape2 takde budget nak p saloon, meh dtg umah.
aku tuka kerjaya skang. 5 hengget jek.

ada berani?? ^_^

2 comments:

WaNz said...

wahhh.. sangat berani.. hehehehe... pendek mana dah rambut tuh? aku skang pegang rambut jer, segenggam lekat kat tangan... aduui laa.... klu blh trade in rambut2 yg gugur kat lantai tu rasa nyer aku kayo dah nih.. hehehe

enonz said...

pendek bleh ikat lagik...haha. aku lepas geram sbenarnya..ngan org pulau tuh. sakit jiwa pk2!!!

skali pepagi buta aku zass!!

puas ati aku!!huhu