Saturday, April 25, 2009

sesi luahan perasaan! &^*%$#@ (bukan carut, nasehat!)

semalam satu hari ada training. quite fun la kelas dia pasal trainer dia best. byk wat klaka. berair2 mata gelak.huhu

then petang smalam,member seangkatan, kak leen msg aku. ingat leh jumpa.tp sbb ada training takleh le. makanya dr ke ptg sampai le ke malam santak ber'sms'. huhu. smpai 12mlm tuh. ada dekat 20 sms le. penat menaip.

intipati citenya ialah pasal mgr yg 'tak kusayangi' lagi. selama2nya.ingat nak jumpa kak leen tu just nak mintak pendapat camana nak ilangkan rasa marah meluap2 kat boss. pasal dia lebih lama dr aku dn nasib kitorg hampir sama.asek menjadi bahan kutukan oleh boss. makanya semalam bertukar2 cerita la.mang aku respect la kat dia. walaupon mgr aku mulut cam hareeeemmm kan...tp kak leen tetap jugakkk dtg meeting. blehhhh jugakk dia bersemuka ngan boss tu.yang penting bleh jugak la dia melupakan apa yg boss dah kutuk tak hengat kat dia kan..hish.aku mang takleh la.

mmg simpan dalam. makan dalam. rasa kalau aku besau dr boss mang aku pijak2 dia, lenyek2..pastu campak ke laut. pastu br aku leh maafkan dia. kalu nak pk hari2 pasal dia mang sakit hati. mau meroyan aku. so atas nasehat, baik kita wat bodo je. walaupon tak berapa nak bodo, cuba la berlagak bodo. apa dia cakap masuk tinga kiri jgn register lam otak, terus ctrl+alt+delete..kalau masuk otak, pk2..hati bengkak, sakit,menanah..seterusnya akan menyebabkan sakit kronik. dia elok2 je bersenang lenang ngan riak dan takabur. kita yg sakit jiwa.


moral of the story, abaikan.


hari ni nak g berpoya2. tenangkan perasaan. nak g tgk wayangggggg!!!huhu. bila hsb takde kan, mcm2 la plannye....hehe. ade geng ni laju je la langkah aku...banyak la duit aku abes ni kang..erkkkkkk..!!!!


chiow! hv a gud weekend!!=D

0 comments: