Thursday, April 23, 2009

bla..bla..blaah...

tak tau apa nak story. nak story psl 'boss kesayangan' yang tetiba salam aku semalam pon takde mood. pe kes la.

wat speech kalu tak menyindir tak sah. abaikan. aku yg terlampau mengikut perasaan ke atau dia yang over. kalau nak kira lebih setahun aku tak bercakap ngan dia. nak tengok muka dia pon malas. nak dengar suara dia laaaaaaaaaaagggiiiii la.....

nasib la dpt manager cenggini kan.

nasehat kepada diri sendiri: wat je le keje ko. pedulik le apa dia nak cakap.apa dia nak pk. janji gaji ko masuk.bes cite.

jihan baru je kol td. menceritakan pengalaman dia bersalin 3hb hari tu. dengar cerita org bersalin ni mcm2 version. yang takut mendengarnye ialah org yg blom bsalin lagi.tak dapat dibayangkan. jumpa momoi last week, bukannya dapat close pon.hmmph. tp yg dapat ialah menengok video dia beranak. sungguh tak patut pompuan itu. pastu leh cakap ngan aku, tak sakit aini..tak sakit. hampeh. tengok muka dia menahan sakit pon aku tau dah sakit. bleh lak cakap tak sakit ngan aku?

turn aku nanti camana la... isk..

chiow. nak melantok. lapau la plakkkk

1 comments:

gusnita said...

same tu me la, kalau komputer tak kat tgn tu mmg byk le bende nye nak tulih, pastu dah depan komputer tu...tak dak la idea. tgk la pulak sindrom lepas beranak, byk lagi la bende yang lupa