Tuesday, April 14, 2009

malas.mari tdo.

kemalasan melanda.

ada cite ni. pagi2 buta mala-ON dah ganggu keenakan aku membuta.

"NON!!dengar radio HOTFM skang!! aku tepon fara fauzana tadi. komen pasal topik hr ni, rakyat malaysia memilih kerja sedangkan ada 12000 kekosongan "(camtu la lebey kurang tajuk dia)..

tgh sangap. takkan nak pay attention lebey2

aku pon p la on 8tv. tgk fara sambil terkebil2 tahan mata. nak tdo lagi nihh..adeii dak mala ni potong betul la. tgh syok2 layan mimpi....heeeeeeeeee..

aku msg mala, lagi saploh menet takde kuar suara dia aku nak p tandas. tak tahan nak *tut* hehehe..

skali tu elok je dak fara on air kan sogha si malaON ni....huh...ni je???ingat merdu sangat sogha dia lam radio.hehehe

havoc la plak pepagi. sume dok kol aku tanya tul ke tu mala. ye le. mala le tu. dia bab2 tepon ni mang rajin. dulu radio era pon dia kol. semangat ok.



maleh nak cite lelebih.aku kemalasan hari ni. laki aku msg pon malas nak layan.

apoinment kensel. wajib la aku mandom.



balik umah melantok banyak2 dah ngantuk. kui2. tak senonoh.

nak reg utk roadshow sok cam haram je eLATs ni dr td tak dapek bukak2. GE ni kot ye pon nak implement mende baru bagi la briefing.lambat gila babai nak bukak..macam canggih nau. heeeee..nyusahkan je!!


dah penat. nak tdo.



UJAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN..waaaaaaa..sangat masyuk kalu layan tdo.

dasar pemalas.

2 comments:

gusnita said...

dont u ever call malas malas malas lagi , coz the more u think bout malas then the malas will come ok,,, BOP ada nak kasik org kat org ker???

enonz said...

malas.malas.haha


takde org le.bila BOP?