Tuesday, April 21, 2009

macam-macam penyakit

last week masa aku g jumpa pakar ENT tu aku ingat masalah tinga dengung aku ni akan ilang. tp sampai skang tingabelah kiri aku asek dengung je. hr tu idung asek darah.ok dah. mujarab le ubat yg doctor aman tu kasik.dia kata masalah tinga aku dengung ni dia pon tak pasti. maybe sbb aku byk sgt gayut tepon..cakap lebeh 15menet tu dh kira lama gila. kemungkinan je.teori dia. aku pon kurangkan la cakap tepon. kalu laki aku kol pon cakap kejap2 je.risau jugak kang tak dengar langsung!

dah tu satu hal. ni dah lebih kurang sebulan bawah mata belah kiri aku asek gerak2 je. ingat mula2 kjp je. tp ni cam hari2. dengar org kata macam ada bende buruk nak jd. aku msg dak mala dia kata aku byk nau pk. urat2 sume tak betul. pale otak aku pon tak betul.sabo je la. nyesal tanya.

hari ahad hari tu g umah makngah aku.as usual acara bulanan family.jumpa cousin aku yg keje kat ampang putri.dia soh jumpa pakar ENT kat ampang putri tu. tgk la next week ke aku g...duit makin lama makin susut.kang g sepital tu ntah bp juta kang aku kena lagik.

hari ahad tu jugak bc paper kosmo pasal baby pelakon dynaz tu meninggal lam perut.usia 7 bulan. mula la pale otak aku ni pk bukan2. tu penyakit gak tu. kalu baby tak tendang2 aku risau dah. huhu.over ok.siap cakap ngan baby soh tendang selalu. tak kesah dah.bukan sakit pon.=D asal dia gerak2 tu aku tau la baby ok. adeiii....masalah dalaman tul aku nih...

semalam satu hr tak kuar keje. takde mood. "boss" bagi msg punya la panjang..yg sempat aku baca..brp byk apmt hr ni?weekend close bp? bla..bla..bla...DELETE.maleh nk baca. ada tanya weekend close bp?huhu...close mende.bkn wat apmt pon. laki aku balik.apmt ngan dia je la. huhu. berangan la cam dah kaya. kalu cam laila johari weekend cuti takpe le jugak kan. member dah kaya.tak sedor diri betul cik aini. :P camno nak beli bungalow 3 tingkat nih?ehe

last week ada dpt nama dr marketing GE soh call.sorg je. lelaki lak tu. lemah lutut aku. berkira2 gak ni bila nak kol.nak tanya eva camno.dh jarang wat phone call kat org tak kenal ni. cam bodo la plak.

ptg ni nak g GE jap. teruk betul simptom maleh nak keje nih..mula la eva bg ceramah minggu ini kang. kui2.


chiow. penat.

2 comments:

gusnita said...

Enonz, ya, i think ya, byk jugak hal nye u ngandung ni kan, i rasa kesian, pun ada, sedih pun ada tapi nak buat cam ner kan? dah itu ketentuan Ilahi...

jgn risau la pasal baby tak menendang tu, baru 5 bulan ya ( gaya 2 mak pierre andre cakap dlm dunia baru..drama tv3 )

siap la besok, skrg mintak2 baby nendang, kang ya bila dah 8 bulan ya, harus tak boleh tidur ya, mau suruh baby dok dendiam kang...

esok meeting ya, dtg ya.

pasal tpn tu ya, sila la ya, leads GE jgn lama2 tunggu ya, sebab nanti basi n sejuk ya

ello..saya enonz dr GE, dpt no en dr gE, ada pe pe yang boleh saya bantu..

utk upgrade diri..please say tis...
sebanyak 18k agen , GE choose me becoz i'm the good service agen..do not saya malas malas ya

Law of attraction, always say malas will attrack more malas...say i wanna be rAJIN

enonz said...

ye. kuliah kita pada hari ini.hehehe.terima kasih....:)