Monday, April 13, 2009

dia dah perasan.

huhu.laki aku dh perasan kesan calar kat bwh spoiler yg aku wat sebulan lalu. utk membela diri aku cakap, fair la. abg wat satu, syg wat satu. muahahahha. tersengih2 member. pastu dia kata. takpe...biasa la pakai kete mang camtu.

huh. tu ayat dtg dr mana tak tau la. aku rasa tu ayat org wat salah sambil takmo menyalahkan diri sendiri.

biasa la aku kan. kete lama pon penuh ngan kesan2 efek yg tak sepatutnya. harus la diteruskan tebiat ini ke kete seterusnya.pejam sebelah mata je. wat tak nampak. kalu tengok betul2 mang sakit hati yg amat.but better la masa wkf dulu, 2minggu pakai lampu depan pecah sebijik langgar van. haha. kira ok sket la tebiat kali ni kan. kalu lampu depan kete ni pecah mang pecah la tabung 50posen aku. nenie punya tabung je leh dpt 1200 satu tong. akunye seratus jek. camno nak kaber???isk

sib baik laki aku tak marah. kalu dia marah, aku marah dia balik. ahhahaha. durhaka kan...:)

2 comments:

gusnita said...

perasan ye, bawk kete elok2 lain kali narr, tp tak laggar mmg tak sah kan

enonz said...

ye.ye. mang elok2 dh pasnih. insyaAllah...=D