Monday, May 26, 2008

..kemalasan + kepenatan

hr ni aku cam malas nak g opis. hari2 pon aku rasa cam malas. bkn hari ni je. hahahaha. pengakuan berani mati ni. mcm la bpk aku ade share lam ini kompeni!

aku penat sebenaunya. pg td je dh terlajak bangun. terlajak perahu bleh diundur, terlajak bangun pagi...sila la sambung lagi....hehehehhehehehhe

monday blues. biasak la kan. aku betul2 rasa nak bangun bila keadaan usus besar aku tak berapa nak stabil. tp keadaan itu tak link ngan mata aku.mata still nak pejam. tp bila natures call tu, haihhhhh..kugagahi jua. kalau tak bleh sawan aku satu hari. konpem.

pastu aku pon terhegeh2 p dapur, tgk mak aku wat kuew tiaw sup utk bekpes. aku pon wat2 rajin le. cover ok. mlm td balik dr kedah sampai umah kul 1230pg, tak reti2 lagik tunjuk baik sebelum kena bebel? hahaha. psikologi. psikologi.

pas bekpes, gue basuh baju...dok lek2 jap..tgk tv. bkk astro ade lak konsert af6 final. layan sat..kul 11...kul 12...kul 1...ehhmmm..pas zuhur le kuar.

sudahnya. harammmmmmmmm



penat aaaaaa....esok je le aku g opis.

huhu.

1 comments:

WaNz said...

aaarrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

tu jer yg mampu aku kuarkan pas baca entry nih... aku penat gak tapi naper aku kena gi opis?? hahahahahah