Friday, May 23, 2008

..sakit badan! aaacckkk!

mak kata lenkali jgn makan byk. mak kata lenkali g jogging. mak kata lenkali jgn malas. parking kete jauh2 pastu jalan g opis. br kuar peluh. ni tak, g park betul2 dpn pintu lif. kalau bleh parking lam lif, mang dah masuk dah. parking kat ground floor office tuh skali kalau bleh. hengat ko besau? CEO company pon park kat luar, ko lak nak park lam bangunan? pemalas. tu pasal ko gemok. pastu makan tak hengat. bertan2.

banyak betul mak aku kata. belum campur bapak aku kata,...si ani ni nampak berisi sket eh skang?

sib baik aku masih hormat lg mak pak aku. terima je la. dah mang betol pon kan...

hari ni, mission ngan dak macita. g spa membernya kat hartamas nun. hajat di hati nak wat body scrub. harga 120. mahai x? takpe. walaupon aku lom gaji. aku korek tabung la pe lagik. keh keh. semahat. semahat.

tp bila dah sampai sana. tuko plan lak. nampak cam slimming session itu lebih menariks tertariks. harga 150. hmmm..aku pantang dah skang ni. apa jenis bentuk xtvt, barangan, atau apa jua yg berkaitan ngan slimming, tak pk panjang dah beb. relakan aje.

badan aku ni seumur idop tak penah di urut. sbb pe? sbb aku ni ade penyakit geli. usik tang situ geli, tang sini geli. sume geli. sib baik akak tu aku tak terajang td. gila ko bleh urut tapak kaki aku yg dah sah2 sel geli banyak disitu. terkinja2 aku seketika. pastu diurutnya bdn aku ni. kaw2 punya..rasa nak menitik air mata..menahan sakit+geli. lam hati mang nyumpah2 pesal la aku sukarela p masuk lam ni utk diurut dan ditumbuk dan diseligi, dan diuli badanku semacam roti canai. rasa nak carut pon ada gak kat kakak tu, sakit la bodo. hahahahahahaha. tp tak terkeluar lak. kang ade dia soh aku balik je. bayau mahal2 tekan sana sakit, sini sakit, baik ko terjun bangunan je. kan? ada kaitan ke? bodo.

skang badan aku sakit gila. gila pon tak sakit camni. aku ngantuk jugak nih. nak tdo la. sok nak jalan jauh...misi ke utara. banyak negeri nak ditempuh ni. elok aku tdo je lam kete nanti. nenie dah sah konpem tak kasik aku drive kete dia. olehitu baik la aku tdo saja. itu lebih mulia. rasanya. ha ha



selamat bercuti yep. and to ghan, SELAMAT PENGANTIN BARU. ..wa nak booking makan meja pengantin ni agak2 sempat lgk ke? ^_^

6 comments:

Ceera said...

penggeli ke ko...

rugi2, urut la antara yang terindah di dunia tau...

Diana Ishak said...

non, aku pun tgh diet.
hari-hari lari setempat lam bilik sambil bogel mengadap cermin. terasa badan aku kecik milimeter demi milimeter tiap kali aku loncat.

tapi tak kurus-kurus.
camne nak buat??

shasha said...

wah wah wah...sejak nak kawin ni bersemangat nampak...hehehe..kak!jemput datang kenduri kite 1st june ni...

Arin said...

enon..trimas le sebab dtg a'che spa..btw..ko buat slimming ek rupe nye..insya allah tuh..kalau ko rajin gak jog and jaga makan..dlm masa 3 kali buat dh leh ilang lemak2 kat perut ko.. sakit badan sebab badan ko tak penah di urut dan di uli sebegituh.. takpe..lelama best nnt..

enonz said...

ceera,
terindah ko kata? haih...dah naik tergeliat bdn aku ni, rs dah leh canai dah pastu. ha ha

di,
ko lari bogel mang la tak kurus. cuba ko berguling dr tangga atas ke tangga bawah umah ko tu.

sure konpem ko kurus. hahahahah

cakap org sehhh....sindiri tak wat. aku takde tangga kat umah. takpe. leh dimaapkan.

huhu. aku nak g jog ini petang. semahat!semahat!

shasha,

ok. insyaallah akak dtg nanti. kat ne eh??


arin,

ha'ah. aku rasa cam roti canai dah badan aku ni hahhhh...


kasik aku break sket aaaa..nanti aku dtg lgk tp tunggu bdn aku nyah-geli. kui2. mcm nak bsilat aku rs lam tuh siot.

ja amran said...

enon...
hahahhaha.... sian ko. sakit eh. hehehe memang la sebab dia nak pecahkan lemak2 ko. slimming massage memang camtu. minum air bebanyak - jangan lupa...

btw, rm120 tuh scrub sejam skali rose bath. bukan scrub je.

hahhaha... aku suka baca komen ko. anyway, jangan la serik ek.