Thursday, April 17, 2008

..I HOPE SHE DIE FAST.

bodoh!!sejak dulu lagi aku bengang ngan boss aku. i hope she die fast. kena panah petir ke. kete masuk sungai ke. pastu dia mati lemas. bagus jugak. atau org bunuh dia dan kerat 14. masuk lam beg, hanyutkan ke laut.

cukup jahat tak? kalau korg tau dia punya jahat, aku rasa korg mesti setuju ngan aku. aku tak paham ngan org yang terlalu mementingkan diri sendiri. bkn saja pentingkan diri sendiri, busuk hati mcm b*****i. dan bkn saja itu, kadangkala otak dia pon bodoh jugak. dan bkn saja bodoh, tp bingai.

kalau aku cukup jahat, tak ingat tuhan, nak je aku g jumpa bomoh, antau apa yg patut kat dia. bg dia gila. mmg la nak dia mati jugak. tp biar dia gila dulu, pastu nak mati kot mana pon sukati nenek dia la.

hari ni aku mmg nak carut je. dr pg tadi org buat aku naik darah. kalau aku gajah, sume org aku pijak lunyai dah. aku cuma nak doa satu je.biar dia mati cepat. she can go to hell!!

aku sangat2 marah hr ni.

4 comments:

Anonymous said...

istigfar bebanyak la cik enon wei.. tu la Allah jadikan:
(1) syurga
(2) neraka
dua² ada penghuninya.. ko nak yg mana?? biaulah bos ko amik yg no (2).. ko tak yah join.. jgn marah², maki² dia, nanti dia dpt pahala.. :P

WaNz said...

Errkkk!!! lari!!!!!!! Enon ngamuk!!!!!

Ceera said...

mak ai.. marah benor ko.. takut aku...

Diana Ishak said...

non,

halooooo??
are u hokeyyyy??