Monday, April 14, 2008

..amal jariah

huhu. apa perasaan korg kalu orglen dok tenyeh kete korg, siap polish, vakum dan membersihkan enjen skalik? hahaha musti gumbira kan?? dah la berhempas pulas, pengerasnya ialah wat air jek. kejap air sejuk. kejap air panas. pastu leh masuk umah jap makan2..pastu sambung tenyeh lagik. haha. sib baik dia takde alatan yg bleh serbis kete aku. kalu tak aku soh dia serbis kete skalik. senang. takyah susah2 aku g antau bengkel.

kete aku luarannya sgt la hmmmmmm...no komen. dalamannya...lagi la. aku rasa anak2 lipas leh wat skuling2 la lam tuh. heheheh idak le kotor nau kete aku tu. tp bila sampai ke tangan org yg sangat particular, maka 2 3 bende yg bersepah pon akan dirasakan sgt2 bersepah2. bila soh aku kemas, jwpn aku senang je. MALAS. ko mau kemas nau kan. kemas le. hahaha. agak kejam sket la bunyiknya, tp bila org da volenteer nak wat, sila2...jemput2...jgn memalu. sementara lom dapat ni kan, wat le amal jariah byk sket. sok da kawin tak wat camtu aku calar kete dia lak. hahahahahahahahahaha

oh. dia kata dia jumpa anak katak lam enjin kete aku. apakah???( aku agak tak pecaya sbb dia slalu wat lawak no skuling kat aku. so aku abaikan. kalu ada pon biau le. aku kan peternak berjaya. haha)

sumbangan aku sket je pon. vakum. tu pon vakum baru dia lom pakai lagik. bila aku tgk cam bekenan lak. pastu terus aku wat muka ala2 kesian sambil berkata...NAK? hehehhehe...terus la dia kata, nak? ambik la.. haaaaa...see? the very ok. aku vakum pon bkn satu kete. part driver n left driver jek. pastu aku ngan selamba kata penat la...peluh2 la..panas la....hehe alasan. akhirnya dia wat sume. huhu. i like!

lam kete dia ada dvd player. dah byk kali dia kata nak kasik dia punya, letak kat kete aku. tp aku taknak. aku rasa kalu letak pon bilakala la aku nak menonton kan. yg untung adalah passenger. sbb tu aku tak brp nak excited sgt bila dia nak kasik. aku pon bkn ada vcd or dvd baru. lama punya ada la..umah aku pon takde dvd player. mang aku takmo beli pasal kalau ada, mesti aku nak beli vcd murah2 3 spaloh hengget tu. kan ke akan perabihkan duit aku cenggitu? hehehe bek aku beli makanan lg sedap. perut pon kenyang. huhu makan jek la aku ni kannnnnn

tp dia insist jugak la nak bubuh lam kete aku tuh..bersungguh2 betul. hish. haaaa...bubuh2! siap ajau aku ni camana nak pasang. camana nak play..camana nak stop..alahai...mcm la i cannot read. hehehe blagak nih. aku pon ye tak ye je la blajau. muka sgt2 berminat tu kena ada, kalau tak dia kecik ati. kena pandai blakon ok. hahaha soalan paling best dia ckp. haaa..pas nih leh la tgk cite apa2 lam kete...ada cite apa skang? aku ngan bangganya berkata, takde. satu pon takde. waahhhh lihat la muka peliknya. sgt2 pelik. heh itu hanyalah satu gimik. sbb bila ko kata takde, makanya next time dia dtg dia akan kasik ko vcd or dvd baru. kan? ada logik di situ? hahahha. macam la dia nak kasik sgt kan. tp aku akan pastikan dia kasik jgk. bila wat muka ala2 seposen tak laku tu, ada harapan la dia nak kasik. byk kali dah aku test. menjadik. :P

hari ni. pagi2 aku da tanggalkan dvd itu dr kete aku. sgt obvious ok. dr luar sgt jelas. kang tak pasal kete aku kena pecah. kete dah la "sgt cantik". tak rela aku nak menyerah diri menambah ketidakcantikannya. kete dah la kecik. agak tak tally bila ada dvd player lam kete. kelakau je ghasenye. jadiknya dvd player ini aku bubuh la lam bilik. biau dulu le. nak tgk cite apa pon kan... bkn ada cite baru aku nak tgk.. sok2 kalu rajin aku beli le vcd apa2. try test tgk. vcd dulu2 ada la. maleh aku nak punggah kotak2 aku ni hah. mana ntah aku sumbat.

ke korg ada yg baik hati nak belikan aku vcd? huhu. dasar muka welfare aku nih.

hahahahahahahahaha

1 comments:

WaNz said...

aku ingat kalu player tu ada dalam keta aku cam menarik gak kot? hehehehe.. mekasih yer Enon...