Monday, March 24, 2008

..*sigh* just another manic monday! hiaarggghhhh!!

aku takde cite hari ni. aku cume tensen sbb hari ni hari isnin. bila bangun pagi dan tatkala aku ilang ingatan jap pk hari ni hr apa, dan bila aku tersedar yg hari ni hari isnin aku terus takde mood. terus nak tdo lagi dan lagi dan lagi. sib baik la aku ada sth to do kat opis hr ni. kugagahi jua...demi tugas, cita2 dan semangat yg membara..hahhahahhahahaha apakah??

haaa...baru aku teringat. last week aku ada jumpa sorg customer aku keje kat celcom. last mth dia jual kat aku kain sari.murah sahaja, rm55. bila aku g antau tempah maka ghamai le yg bekenan nau ngan kainku itu. maka aku pon meminta la customerku itu utk supply beberapa helai kain utk aku tunjukkan kat mereka2 yg berminat.

ops.aku bkn nak meniaga kain. tolong2 jek. takmo beli kalu aku pulang le balik.sapo interested meh kaborkan kat den...den leh tunjuk kainG2 itu. kalu bekenan leh le hambik selai dua..ni dak ghan le nih nak tgk nau kain tu..dah aku terjebak lam acara jual2 kain nih...haihhhhh byk la tu. sapa nak?? meh cakap ngan aku. letih dah aku tgk kain lam kete aku nihhh..ghase nak bakau pon ye gak. hahaha

ok le. cukup2 le aku mencarut hari ni. asek menambahkan dosa jek. wat pahala sket, dosanya banyak. haha. astaghfirullahalazzziimmmmmmmm....

chiow bebeh! :P

2 comments:

Ceera said...

entahnye ko nie, hehehe...

wah, ko jadi pejual kain gak la tu, ala2... hehe

enonz said...

dah. takmo jual kain dah. aku nak jual org lak. meniaga org lg untung dr meniaga kain ok. haha