Friday, March 28, 2008

..HAPPY BESTDAY TO ME!!! huhu

me getting older today? no no no..me getting younger each and everyday.. hahahahahha..sbb? baru 2 hari lepas ada org tego aku....sekolah lg ke dik??? haaa...see??? i dont want to blagak2, tp dah asek owg teka aku muda belia..wat to do?? keh keh keh

i would like to wish myself a very happy birth and blessing day....walaupon angka yg naik itu agak menggerunkan byk pihak..malah aku sendiri merasa agak tak tally umo aku yg sebenar ngan fizikal dan mental aku skang nih...muahahhahahhaa masih takmo sedo dirikan....biasakla...enon ok...huhu

semoga aku cepat kawin. semoga rezeki aku murah. semoga kwn2 aku kaya2. semoga kawan2 aku hidup senang lenang. dan supaya boleh la aku menumpang kesenangan dorg. haha

tima kasih kepada yg wish gue, sms gue seawal 230pagi...korg la the best frens ever!! wan..thanks wat entry khas utk gue... i'm so touch. nangis leleh2 nih. hahahahaha

next week kita g makan2 jom. ogy...kita g next week nak? 1hb. april fool day. venue bkt cheras. amacam? boleh?

er nanti esok2 gue tambah entry eh. ada important announcement to make also. huhu

tungguuuuuuuuuuuuuuuu .... :)

3 comments:

Anonymous said...

Selamat Menyambut Hari Jadi yang ke 85..awet muda la nenek ni..;p


-yati-

Rozie said...

oraiiitt!!!i liikkeee....ape2..jgn lupa kasik tau ok..?kalau owg dpt tau g bukit cheras tp x ajak...mmg kena bakau kedai tu..

enonz said...

anony: woi yat john!!!! ke?? heh... hampeh lu!!


gy: heh... ye la ye la....owg ajak...don worry...!hahaha