Friday, March 28, 2008

..heh heh

heh heh. td gue g selebret besday kat bora ombak. very the mahai ok. mmg malang org yg bwk aku dtg makan situ. tp bkn salah aku. sbb tpt tu 2nd choice... 1st choice aku kat GE mall. restoran thai..tp olehkerana jalan hazab nak mampus, maka ktorg patah balik le masuk ke ampang...g bora ombak jek...the very..kempunan aku nak merasa tomyam yg terbest kat situ. kata mereka la. tu sbb aku nak g rasa. apakah betul kesedapannya hingga menjilat jari. heh heh lenkali je le nampaknya. masa jln jam tu aku rasa nak bakau je sume kete. apa dorg tak reti dok umah ke?? malam2 dok umah je la...ape ke he sume pakat nak masuk kl nihh??? bikin rosak ana punya program!!

huh. sib baik ada tpt yg lebih dkt...pilihan tak brp bijak. tp boleh la...hengat nak g selebret kat kedai tepi longkang jek...heh tp tak best la pulak rasanya kalau tak menghabiskan duit org. kahkahkahkah. kejam ok.

tmrw will update another story...kasik gabra sket. :P

very interesting one ok. hahahahaha

3 comments:

Arin said...

Chitralada kat GE Mall used to be super power duper best..tapi as depa dh tukar management..baik le jgn ke sana..tak best and no variety at all..b4 tukar management ..variety amat lah banyak and reasonable price..now?hampeh..hope that the entry sebenau nye dok cakap pasal Chitralada kat GE Mall le ek..hehhehe...

enonz said...

heh...mmg itu la kedainya yg gue maksudkan...dah penah g eh??sib baik jln jam. kalu tak konpem aku bakau kedai chitralada tu...:P

Arin said...

enon..ko jgn le bakau kedai tuh..ko kene bakau management dia je..sape suh tukau management..seriyes ar..cam $^W*^$*^ makanan dia sekang..
chitralada tuh mmg port makan aku sefamily..sbb murah dan ber variety! la nih??mahal nak mampos!!