Sunday, March 23, 2008

..apa jadik?

APAKAH YANG AKAN TERJADI BILA BAD NEWS DIGABUNGKAN DGN GOOD NEWS??

good + bad = ??

hmm...next week will be my toughest week in the whole month. whole month ke..whole life?

biasa kalau kita ada dua benda, gud news n bad news, kita mesti nak tau bad news dulu kan? pesal eh? this coming tuesday akan menjadi hari yg paling mendebarkan...sbb? sume adikberadik aku akan berkumpul di hospital. sume nak tau apakah cerita sebenarnya penyakit bapaku... so hr selasa aku declare cuti utk diri sendiri.. malas nak keje. kot2 aku down ke hape ke, orglen tak tgk muka KENG aku. kalu aku wat muka KENG sume org akan KENG juga....aku bleh menempiaskan aura2 negatif ini dan wat sume org jadik tensen. setensen tensennya. tak caya tanya wan. hahaha. asal wan asek masuk lam ini cite aaA??hmmm

gud news...?? ooo..gud news ialah 28hb ni besday gue. hahaahahha.. gud news bagi korg ke, atau bad news bagi korang?? aaaahhhh tak dulik. yg aku tau sume org mesti kasik aku hadiah!! nenie tu tak penah kasik aku hadiah....kan cheq? kita je kasik dia hadiah mana bleh??? dimanakah keadilan????? haaaa??

tapi kengkawan, don worry,..28hb tu aku takkan menyusahkan korg...korg leh by pass tarikh tu sbb aku da ada plan lain..haha.. yg lebih BESAU dan LARGER THAN LIFE! hehe..kita leh selebret next time. gue sambut besday sebulan...so dr 28hb tu sampaila ke 28hb berikutnya i'm still available.. tgk? tahun ni aku sgt bermurah hati ok. tahun sebelum2 ni aku asek la menensenkan korg kan. paling bangsat aku beli kek sendiri pastu makan ramai2. di ulangi. AKU BELI KEK sendiri. ya. nampak pelik tapi benar. tengok la betapa tergedik2nya aku nak sambut besday sendirik! so be it. ade aku kesah? heh..

oleh itu. sapa2 terasa tak penah kasik aku besday present tu sila2 la wat sedar ya. kita idop tak lama..ntah esok lusa (ucapan khas utk NENIE).. kalu bleh biau le besau2 ye... sampai mati jasamu dikenang. aku respect aa ngan mak aku pasal pandai betul dia budget tarikh lahir aku jatuh kepada hari gaji sedunia. hahahahahahaha. i luv u forever la mother!! muahhhhh!!!

dah. tu je aku nak ceritera hari ni. sebenarnya byk lagi tapi aku malas. ni pon dah kira nasib baik aku hupdet. ada jugak cite utk korg. nyampah2 pon baca jugakkkkk..hahahahhahaha

k kengkawan...till then. taking care!

chiow!

5 comments:

Anonymous said...

uisshhh.. sape ke budak nenie tuh! malang sungguh kawan ngan dia ni.

nanti kalo gue terjumpe dia.. gue soh dia blikan prezen spesel utk cik aini. gase nye taun nih mcm nak dpt ubat jek.. ubat jam a.k.a bateri jam huhuuuu...

.cheq. said...

huhu.. bleh la kita lunch sama² kat KLCC.. jom, jom.. bleh belikan cik enon apa yg dia nak.. harga rm5 ke bawah.. huhuhuhuhu..

WaNz said...

ala... dgr korang sebut lunch jer aku tau dah takleh nak join... mesti time weekdays.... eeeeeeeeeeee.....

enonz said...

kak nen:
takat ubat jam tu tima kasih je laaaaaaaaaaaa..tak kasik pon tak kecik ati la!!!!

kedekoott!!!!hmmmppphhh!!!


cheq: rm5 je???ko sure takmo pk lagi ke.. hahaha up sket la beb. sampaiiiiiii hatiiiiiii!!!!!! huh!


wan: aku da soh ko wat jahat dr hari tu lg. yg ko takut nau ngan jabatan hakim tu napa? hahahahaha

Diana Ishak said...

besday girl belanja laaaa.
besday sgt kaya apa.