Saturday, February 2, 2008

..hyedihoe!!

dh banyak hari aku tak masuk ini blog. ini sume salah wan. sila bangun wan. ko yang menyebabkan aku menjadik sangat malas nak hupdet kerana sudah jadik sangat-sangat addicted to scrabulous. rekod tercipta satu malam bleh jalan 2 game sampai kul 330pagi pd hari bekerja. itu namanya gila ke sewel ke sengal? selain itu aku juga sangat sebok mekala akhir bulan mmg aku tak menang kaki dan juga tangan, dan sedikit kewarasan mmg sgt2 membantu.

aku ada banyak nak story tp takleh la nak ikut kronologi. aku maleh dah nak ingat yg lepas2 aku wat apa, aku mandi kul bp, aku makan apa, ngan sapa, dimana... lotih dah den. hari ni aku nak cite ptg td aku jumpa junior aku masa kat asrama yayasan selangor, asrama toh puan norashikin kat kg pandan. thanx to frenster. masa aku form 4, dia form 1. satu bilik ngan aku. aku paling ingat dia sbb dia sangat la comel.. bagai dipam2. dan dia paling ingat aku sbb saiz mata aku besar dr dulu sampai sekarang. mmg la kan. hahahha. saiz mata sume org dr baby sampai skang mmg la pd saiz yang sama.. kalu membesar aku rasa sure anita swak tak secantikplastik sekarang. hehehe. sempat lagik mengata. :)

sepatutnya jumpa semalam tp sbb aku ada ramai kengkwn yg guling2 nak jumpa aku. heh heh. jadik aku postponed jek perjumpaan itu ke hari ini.

aku arrange tempat n masa. bila aku arrange, maka mesti la berdekatan ngan ghumahku iaitu ampang point. tp aku lambat setengah jam sbb urusan2 dirumah yang kena settle. lagipon hari ni lam sejarah aku bangun kul1030pagi. padahal semalam aku tdo 1230pg. still awal berbanding 330pg masa wat keje gila main scrabulous sampai pagi hari tu. gila betul. wan la nih. heh heh

olehkerana aku bangun lambat, maka keje2 dirumah pon settle lambat. sib baik la junior aku ni sorg yang memahami. takpe kak. saya tunggu. huhu. sib baik..

aku tak sempat nak snap gamba bdk comel ni sbb terlalu banyak cerita nak dicover. bygkan la since kuar asrama 1994 tak penah jumpa. masa tu dia kecik lg. baru 14tahun. td bila jumpa, aku bygkan dia sudah membesar bagai johan. rupanya tak, johan yg besar, dia tak besar2. heh heh. cam aku gak. dr dulu sampai skang ttp saiz yang sama. so bila muka kanak2 riang ni berjumpa, sangat la havoc mcm amp point tu aku yg punya. first thing aku buat ialah cubit pipi dia yg gebu itu sbb sgt geram. pastu terus la proceed ke tempat makan, apalagi kan. takkan nak jumpa borak2 kosong takde kunyah2. ha ha jadiknya kitorg g la kenny rogers. tempat yg tak ramai org dan bleh cerita cam kedai tu sendiri punya. aku mmg gila kuasa kan. sume bende aku rasa cam aku ada share. ha ha

nama junior aku tu shikin. dulu grad UUM. skang keje sebagai tax manager kat setapak. sekangkang kera dr umah ko cheq. jdk sesapa yg maleh nak kira tax sendiri, bleh la hire dia utk mengirakan tax utk korg. charge rm480 utk keje mkn gaji, n rm550 utk bisnes tax. promo la plak. hehehe. aku tau korg2 ni sume kaya2 kan. bila time nak submit form income tax jek sume pening cam tiada hari esok. heh. jdk ini la solution nya. maka ngan itu, kontek la aku kalu korg nak service dr cik shikin ini. tima kasih.

kat mana aku td eh? haha. sebok nau pomote org lupa dh apa nak cite.

aku borak ngan shikin lama jgk la. dkt 2 jam. sampai meja sebelah dah berganti org yang berlainan sebanyak 2 kali. gila lama tak lama sembang tak ingat dunia. bila shikin ni sebut nama bdk2 junior yg lain aku mcm ilang ingatan la pulak. mana la aku nak ingat sume2 bdk kan. ngan nak hadap peksa spm masa tu. mano la den nak ingat. tp yg pasti dorg ingat aku. heh heh.. mcm la glamer nau kannnn

ok la. aku takde idea lak nak merapu apa. nanti aku pkirkan2 next topic. sejak dua menjak ni cam maleh jek nak hupdet. ni sume salah wan. lagik. hehehehhehehehhehehehe

chiow!

6 comments:

Ceera said...

rumah dekat, tapi dia yang lambat..

eh, cam leh buat pantun plak ye..

nasib baik dia budak tau, kalau tak, harus gak dia bebel2 tu, hahaha

enonz said...

maybe dia bebel lam hati.
bebel lam hati sapa la yg tahu.

eh ni cam lagu lak.

hahhahaha

Neny said...

enonz, dah lama aku dok baca blog ko ni tapi baca for fun. Tak penah anta komen2 apa.

Tapi ari ni masa baca ko ex-budak Yayasan Selangor, Asrama Toh Puan Norashikin, Kg Pandan, aku mula tertanya2, adakah kita saling mengenali? Ko kat sana thn apa?

Aku penah masuk Yayasan Selangor, dok kat ATPN n sekolah kat BBGS tahun 1991. Tapi aku bertahan setahun aje, pastu aku kuar.Aku ingat bebudak batch aku masa tu Mazrah (CBN), Inaz (BBGS), Maziah Dina (CBN)

Adakah kita satu batch?

enonz said...

hmmmm rsnya gue senior ko setahun kot. masuk ATPN 1990-1994.

nama2 yg disebut itu agak familiar tp konpem tak ingat muka.. :P

lps kuar ATPN skolah mana?

Anonymous said...

ye confirm..mmg tua setahun...
btw, non..Ko tak jadik AJK utk reunion lagik ke? ekeke...derang ni malas aku...beriya2 nak suh wat reunion..bila buat..muka2 kita ni je la yang muncul..

terer tak aku leh jumpa blog kau?


Yati Sall

Azimah Mima said...

Salam enonz...

Akak dulu pun ex-astopunk tau...