Monday, January 28, 2008

..ini tak adil!!!

why??? why???? sungguhpon nama bpk dak pejal sama ngan nama bapaku, bkn itu sbbnya aku backing dia. aku tak suka dia pon..aku suka lagu dia jekkkk... .aarrggghhh!!! apsal lagu dak pejal tak menang? walaupon dak pejal tu tak nyanyik tp lagu dia best pe. den tak puas ati amat nih!!!! dan aku tak puas ati, of all penyanyi laki kat mesia nih, dorg pilih bob??? waaaaaaa....bob tu kan ada sindrom asek lupa lirik jek.. aku rasa nak baling dia ngan tong drum jek tgk dia nyanyi salah2 nih....nyanyi la betol2...berhemah la sket. isk!!!!!! benci betol la!!!!

come to think of it, aku rasa kan dorg ni overacting la nak denda2 dak pejal nih. mula2 tu mang la aku pon sama ngutuk dia pasal kes open2 the bajus..tp, aku rasa laki bkk baju pon still menutup aurats. ha ha ha so whats the big deal kan? cobak soh dayang bkk bajus? heh...cobak tengok smalam hattan baik punya cover nyanyi cam nak rak ngan dayang..tp aku rasa disebalik spek mata itam dia, sure dia mencuci mata, kan? hahahhahahahhahah jahat tul tuduhan aku!wan, p nasehat sket adek dayang ko tu jangan open2 sgt.....not nice u know...elok lagi si nikki tu nyanyik tutup2. haih..bikin malus sahajas..

aku pon tak paham apsal aku over emo...cite ajl tuh. tak penah2 ni wat entry khas komen artis..haha

ok le. aku nak g kirija. saje nak melepaskan geram dan tak puas ati dr malam td. esok ok la nih......huhu...harap maap.

dah. g wat keje nun!! :P

2 comments:

Ceera said...

eeeeeeeeee... aku pun menci pejal kalah, siot je itu kamu menang...

enonz said...

sama la kita. kalu pejal tak bkk baju sure konpem dia menang. haih. sungguh kurg cerdik la dak pejal nihhhhhhhhhh...

tp takpe. kalau dia bkk suar skalik pon aku rs aku ttp suka dia. ha ha ha