Monday, November 19, 2007

..BEE movie : born to be wild


smalam aku g tgk cite nih. company bg tiket free. dpt tshirt selai. dpt beg. dpt botol air sebijik. dpt popcorn n coke sorg satu. seb baik la tiket free kan. aku pon tak tau yg aku entitle tiket free ni. ghopanye ada contest dorg wat dan aku termasuk lak lam list tuh. bukan aku tak alert. tp aku maleh nak ambik port. slalu kalu ada contest bkn aku slalu dpt pon...by chance jek aku dpt ni pon.

aku g tgk cite ni kat 1utama new wings, GSC .. sesat barat aku lam ni. aku tak familiar la tpt ni. nak balik, carik parking pon aku sesat. biasa la tu cik aini..huhu

cite ni kan, aku rasa tak de le best sgt...biasa jek...aku rasa best lagik cite upin ipin mesia nye..hahahha..cite ni nmpk ketidaklogikannya di situ. mmg le katun, nama pun katun kan. mmg le tak logik. bygkan seekor lebah menegakkan keadilan sbb hasil madu yg dorg kerjekan selama 27 juta tahun telah sewenang2nya digunakan oleh manusia. itu court punya dalam juga ada duduk! hahahhahaha manusia masuk court lawan lebah. adakah???isk...aku bkn boleh cite2 cenggini..ade je aku nak komplen...^_^

ok. aku bkn nak komen cite ni sebenarnya...aku cuma nak kasik tau yg aku dpt tiket free jek..hahahhahah

seb baik tiket free-- cite tak best, kalu beli tiket, cite tak best cam ni mau setahun aku tak tgk wayang dah...layan dvd jek lg best!(mcm la ada dvd player kat umah ponn....hahahhahahahhaa)

0 comments: