Monday, November 19, 2007

..hepi besday my pren..

aksi ala2 manja...tau la gorgeous kann...ehehehe

18 ke 19? haaaa...aku br hr ni tau yg kat ic dak mala tuh tarikh lahirnya salah. kat ic dia 771118xxxxxx ..selama2 yang kita sume2 kenal dia kita ingat 19hb je kan...mmg betul le dia lahir 19hb, tp berlaku kesilapan teknikal sejak kecik dh didaftarkan lam surat beranak 18hb. awal sehari...baru la aku tau skang...tu yg aku leh mengkonpiuskan cik nenie skalik tuh...mati2 dia kata 19hb. aku lak kata 18hb. hahaha..jadiknya smalam before 12 midnite aku wish dia...ngan ucapan kat blakang, eh besday ko 18 ke 19?

tghari td aku takde wat apoinment, kebetulan dak mala keje shift petang, so aku heret dia p secret recipe desa pandan. aku blanja dia kek...aku soh dia pilih xmo..so aku le yg pilih..aku x penah rasa kek nih, so blasah je le..slalu aku order choc indulgence..kali ni lain sket le..nak ghase..mcm le besday aku kan..hahhaha


kenapa nak kena tunjuk peace eh?? tak paham den!

lepak punya lepak lam tu..tak sedar dh kul 130. dia masuk keje 1130..haha..jahat sungguh aku mendelaykan waktu kejenye....dia pon ok jek aku tgk cam takde pe hal je masuk lambat...so pe lagik...sesi menggosip le...hahahha..owg pompuannnnn...
tp mala sedih sket le hari ni..somebody didn't remember her birthday....warggghhhhh!!! ini boleh menimbulkan kemarahan!! hahaha..sib baik aku tukang cool kan dia...isk..dak mala kalau marah, dgn suaranya..hmmm.....paham2 je la kan...kecik sket je dr incredible hulk! hehe..ucapan stended: semoga panjang umo murah rezeki.. ucapan x stended: semoga ko cepat kurus! huhu PEACE yaa alllll!!

5 comments:

Anonymous said...

tu la non.. aku cakap tak caya.. hehe 19hb kan?? huh.. dats why..!! kalo la kita betting arituh.. konpem gue dapat mcd free lagi skalik.

mal, mala, mala-ON... hepi besdayyyy 2 uuu!!!

enonz said...

tak bek betting2 nih...judi tuhhh..harammmmmm

ish ishhh

astaghfirullahhalazimmmmmmmmmmm..
*sambil geleng pale*

hehehhe

WaNz said...

HEPI BESDAY to Mala.... dah jadi ahli automatik persatuan Nenie kan.. hahahaha

Diana Ishak said...

aku pasti akan bertukar menjadik manusia paling rendah diri lam donia everytime tengok kegorgeousan dak Mala.

Mengapa aku tak segorgeous dia??
Mengapakah???

enonz said...

haha

kalu ko ckp kat dia, mala, kenapakah aku tak segorgeous ko...???

aku dpt agak dia nak kata apa.

b**i!!

hehehehhe

pasal aku slalu kene....wakakakakka