Monday, July 16, 2007

..hari penat sedunia


ari nih aku penat, sbb aku kuar umah kul 10pg td sampai la ni baru balik..ari nih aku g opis hq kat jln ampang, pastu aku g bayau ctbank..walaupun dah lambat gila,hahaha nasib le,..tunggu aku kawen ngan anak datuk baru aku settlekan sume..!pastu aku singgah opis agency aku sbelum jumpa client kat desa pandan, pastu aku terus shoot g kelana jaya jumpe bespren aku, momoi...kat giant kj tuh,..then g umah dia dan menghabiskan waktu kat sana dgn menengok gamba2 masa blaja kat asrama yayasan selangor dulu..
mang gonjeng gila la masa tu! hahahhha..sampai kitorg leh musykil, camana kita leh tangkap gamba camnih? bodoh gila kita masa nih! heheheh...sbb ada satu gamba momoi tu dia pakai kain batik, leh posing dpn bilik..and lagi satu dia leh ikat rambut kiri kanan and posing maut masa selebret besday member sebilik! hahahhha...bagai nak rak kitorg gelak! how can?? wargghh pastu ngan gambo aku yg inesen gila, pakai tekert...wkakakkaka aku nak soh dia scan and kasik kat aku gambo tuh, tp dia takde scanner, jdknya esok dia nak g beli semata2 nak scan gamba2 yg aku mintak tuh, which is not necessary, tapi dia nak wat gak sbb sementara dia jadik fulltime hsewife nih dia nak menghabiskan masa wat mende2 yang tak de pekdah nih...hahha

lopa lak, dia ada keje pekdah hubby dia kasik..blaja main gitar! dan dgn hati yg sangat berat dia terpaksa ikut jugak sbb dia pun tau yg dia takde mende lain nak wat..kat umah dia ada 2 gitar, satu gitar kapuk, satu gitar karen, so sbb dia takleh nak pakai gitar kapuk sbb tangan sakit, hubby dia belikan gitar karen..tp dia kata neighbour dia dah start marah2 sbb hari2 memekak je, walaupun hanya main cord(betul ke nih?) A, A minor, E, E minor, satu apartment dgr kesumbangannya! hahahhha kelaka tul la...(gamba gitar tak bp clear pasal kaler itam)

tapi cerite2 aku ni sebenarnya tak bp penting,sbbnya hari ni sorg kawan kita, macita dah selamat melahirkan sorg baby girl yg sangat comel (nama belum register so takleh publish)..yg beratnya 3.2kg (kalau tak silap), kat hosp naluri wangsa maju..

kebetulan, pagi tadi aku msg cheq cakap nak g tgk dia sebelum dia bersalin malam nih...dan aku dah msg wan, kol nenie sume...ajak g malam ni jugak takut tak sempat...dan cheq pun reply "...dtg le..aku dah start MC nih, ptg ni aku ada check up, kalu aku tak bersalin kita jumpa le kat umah, kalu bersalin jumpa di naluri le kita...."

hmmphh! mang masin mulut seorg ibu nih kan, mang betul pun mlm ni kitorg g naluri sbb dia dah bersalin lepas maghrib tadi...mang kecoh la malam ni, siap hangkut dak mala lagi,...jemput dia kat stesen wangsa maju (aku sesat barat carik stesen nih)pale aku dah weng! padahalnya byk kali dah lalu sinih! isk...sabo je la
tp mlm ni tak dpt jumpe cheq sbb dia masih lam labour room, baby pun takleh nak tgk...wad belum dpt lagik...so lam kul 10 tadi memasing gerak balik...ngan hampa, tp sempat la jugak congrats si ayah yg sangat cool...hahaha..nampak gaya esok je le tgk baby ngan cheq nih,...esok aku update gambo lam ni aaa..tgk sapa publish dulu, aku ke wan..???
hehe
k le, ciow...
i'm very2 tired.....
GotSmiley for FREE! Click Here

0 comments: