Tuesday, July 17, 2007

..CONGRATS TO MACITA & OWN


SmileyCentral.com..hahhh...skang aku dah ada facts yang betul, cheq smalam dah slamat melahirkan baby girl kul 815pm, seberat 3.4kg..tinggi 50cm...ni gamba2 dia, mak dia baru kol aku td tanya dah bubuh ke gambo anak aku kat blog?? hahh...sepantas kilat aku bukak comp, kang esok aku lopa lak...lagipon aku org pertama yg dpt gamba baby exclusive nih..haha..thanx to cik wan kita yang skang berada di rawang...aku celen dia nih!! hahahahhaha bangga!!!

nama baby ni lum confirm lagik, tp yg aku tau dia nak bubuh nama hanna alani, ejaan dia tak tau le betul ke tak, kot2 nak kreatip sket ke....pastu aku tanya apsal alani? bleh tak macita kata sbb nak terus panggil alanis morrissette? hahahha siot tul...tapi mang senang le dia beranak, mulanya nak g check up biasa je, last2 check dah bukak 7cm...tapi takde rasa sakit pun...kalu camni leh le beranak byk2...hahaha..sbb dua2 girl...takde hero kang own takde geng...

malam ni aku kena g tgk macita lagik ngan nenie sbb dia boring dok sensorg lam bilik...own balik umah packing baju..esok nak balik melaka dah
ok la, aku nak g mandi dolu....
nanti aku balik sepital aku sambung lagikkk...

5 comments:

WaNz said...

ahhh.... nasib ko baik non sebab ak kena g rawang..eeee... kalu tak aku boleh mengatasi ko nyer.. hahahahaha

WaNz said...

cute betul baby macita nih... nanti auntie yang cute jugak nih datang melawat erk.. hehehe.. kat melaka ler gamaknyer... eehhh.. melaka, macam sedap jerk bunyik nama tuh.. hehehehehe

Diana Ishak said...

aku rasa konfemla yang ni menantu aku.

anak mala tak jadik la, esok aku pulangkan cincin.

aini said...

ko blom tgk anak mala latest ni di, mang gorgeous cam mak dia..

baik ko pk betul2...susah nak dpt stok cam anak dak mala nih...

wakakakakka

WaNz said...

hahahaha.... alah, nyanyi lagu madu tiga jerk... hayati lirik2 dia... hehehe... ko nak anak ogy sekali pun takper... hehehehe