Sunday, July 15, 2007

..tipah tertipu lagikkk!!


..tgk ni iklan kat sebelah nih...ni le tempat yg nenie nak g tadi, kat pj, sebelah kilang johnson&johnson...ngan harapan dpt la sambau adik jeans ke, mak jeans ke, tshirt ke barang selai dua...tapi hasilnya....hampeh!!!

dah la carik location dia bagai nak rak, sampai sesat2...sekali tgk..alahai....mang fail le!! aku takmo cite le...cukup le aku gambarkan kekecewaan aku nih ngan gambo-gambo yang bisa memberikan seribu cerita! cewah! tak penah-penah aku nak madah berhelah lam nih, tetiba nih! heheh..siot tul le...lenkali aku takmo pegi lagi tempat2 gini, byk kali aku kena, last month aku g metrojaya perfume sales, nak g carik burberry yang konon2nya sale sampai 70%, sesampai jek dah abis,...gone!capuuusshh!!! nih lak, bukan dah abis, mang banyak gila babai punye, cume mata aku ni je tak bekenan ngan apa yang dorang display...sakit nau mata nengok nye!!

last-last tiga2 org keciwa, jadiknya nak menenangkan ati, g midvally jek ptg tadik...last2nya g la makan makanan japang! teppayaki...lama gila tak makan mende alah nih,...tapi td aku tak bapa lapau, sbb pagi tadi bekpes dah melantak spegeti mala smalam ada lebih lagik...dan sementara tunggu ujan benti tghari tadi, sambil tengok melodi, aku ngan ghan ngan nenie dah makan kopok double decker, makan eskem (aku sorg je), makan kuaci (nenie sorg je), minum air barli (ghan sorg je!)...pendek kata memasing kunyah le apa yang patut sementara ujan benti...dan wat pertama kalinya aku tak abes makan...kenyang gila + perut tak bape best sbb segala mak nenek dah masuk kot....+ takut balik umah kang kena marah sbb tak mengikut arahan balik pagi2! warggghhhh!!

ptg td aku sampai umah kan, aku terus masuk bilik...tp sempat le membersihkan diri dulu...pastu tak kuar2 dah sampai skang! hehe...takut nih.,.

ke esok je aku kena ceramah nih??

hmmmmmmm

2 comments:

WaNz said...

ahaks..ahaks....

kalu yang ni ko jangan pegi... harapan palsu semua nya..aku dah lama dah banned add dari company nih... 3 tahun lepas aku dah pegi... so memang sakit ati gak ler bila sampai kat situ tak seperti yang diiklankan...

ada warehouse sales yang betul2 nyer.. korang kena pandai pilih lah... tapi kalu yang ni, takyah ler... 2 bulan lepas dorang wat kat kompleks antarabangsa, tepi hilton lama kat jln sultan ismail tuh

kesimpulannya, aku puas ati sebab skang kita seri..hehehe... korang kena gak macam yang aku kena dulu...

enonz said...

hmmph aku mang tak take note pun iklan2 gini...kdg2 tak tau pun ada...tapi kakak kita ni kan alert ngan mende2 gini, so...aku pon ngan harapan kalau ada yg bekenan leh le sambau selai dua, hasilnya...hmm...kalu aku bakau je bangunan tu okeh tak?
hahahhaa