Tuesday, May 15, 2007

..witness eksiden lagik

..aku tak tau le..mang nak kena berlaku dpn mata aku gak eksiden2 nihh...gigil pale lutut aku ni hah...tempat kejadian..federal highway...area2 yang lebih kurang sama ngan eksiden yang aku nampak ari tuh....tapi ni kalau aku laju tadi, mang aku pon termasuk lam statistik!!sbb betul2 dpn aku....

ada satu lori mangkuk nih, lori yang bwk ais tuh le....kat fast lane. aku lane tengah..dpn aku van nationwide xpress...tetiba je lori ais ni tgh laju2 bagi signal masuk kiri, tapi mmg hampeh kan, time dia bagi signal time tu la dia nak masuk, so van ni tgh2...kalau pon dia bagi, mang tak sempat brek, jadiknya..dia terpaksa elak, termasuk lane kiri, and sebijik proton iswara dah langgar van nih, dan van ni pon berpusing2 kat tepi tu sambil aku kat belakang....isk!!!simpang malaikat..! just imagine kalau ada sebijik lagi keta blakang iswara tu tgh laju and nak elak, sure dia pon akan masuk kanan, dan kanan tu adalah aku...!!dan sib baik, driver van tu leh kontrol van dia dan tersadai betul2 tepi lane kiri tuh...!!

..yang sakit atinya lori ais tu leh terus jalan cam tak bersalah kan..sure la dia tak kena apa2 sbb dia cuma punca...aku geram tul..aku follow jek blakang lori nih, last2 dia berenti tepi jln...sbb maybe dia baru sedar yang dia dah menyebabkan eksiden.....seb baik dia berenti. kalau dia terus gak, harus aku g wat report! sbb dah nyaris2 nak masukkan aku lam statistik!!!siot tol!!!

..moral of the story, kat federal jangan bwk laju2...isk...dah dua kali dah ni, masuk kali ketiga harus keta aku mandi bunga!!....aku dok dalam....2 in 1!! kui kui kui

4 comments:

Anonymous said...

ehemm... ehemmm... keter jer ke mandi munge... kalau aku nak join skaki leh tak.... ekekekke...

enonz said...

..ko tak lehh..isk...sebuk-ings la ko nihh....hehhhehe

ko bukan dah.. *tut ke? lagik mau sama ngan aku..!!haha

Anonymous said...

abih tu kalau dah ada tuuuttt tak leh mandi munge2 ker??... ekekeke...

enonz said...

ghan,ghan, mandi munga nih tok sapa?

utk org yang belum tut ye...

hehehehehhe


ko pi main jauh2!!isk...sebukings tul leeee

wakakakaa