Monday, May 14, 2007

..spidey 3


..akhirnya gue terjebak gak tgk cite spidey nih...walaupon tanpa rela hati...hehe..smalam lak leh dtg angin kus2...mang rasa nak gugur peranakan nih!!..telan panadol sebijik pon tahan kejap jek..pastu datang balik!!lam panggung tu asek la menahan sakit....tak konsentret tgk cite spidey nih...aku rasa cam meleret2 cite dia, abih sekor org jahat mati, yang lain kuar, yang lain mati, lagik sekor lak kuar...last2 sume org jahat mati...dah takde org jahat dah lagik....yang si peter parker pon cam tak semenggah jek..last2 bukan nak proposed si M.J tu kawin ke apa..best gak sket..ni ending2 menari2 jek...aku pon leh wat cite camtuh!


hehe..tapi yang penting sebelum wayang aku ngan nenie dah melawat secret recipe lagik...ahhaha..cam acara wajib jek masuk secret recipe nih..smalam makan apa ke namanya...ayam yang dia letak cheese kat dalam...pastu ngan kentang, ngan salad...tu jek...ok gak le..sbb asik2 nak makan spegeti tu je kan..ingat nak makan laksa s'pore, tapi kat klcc nih dorg tak wat mee2 ni sume...japanese soba ke, tom yam kung ke,..takde...elok lagik makan kat desa pandan..sume ada...!nama je kat tempat class, tapi ada lak bende yang dorg takleh masak...!hampeh tul!
er..bila kita nak g melaka lak eh???isk...nak makan otak2 leeeee...rindu!!hehehe

3 comments:

Anonymous said...

aku laparr!!!

enonz said...

first time aku tgk dak wan taip 2 perkataan selama2 kasik komen lam blog aku nihhh...hahahahaha

pendek dan penuh makna.

tapi tak dapek nak nolong...


kehkehkeh

Anonymous said...

kalau kita jadik g melaka smlm, harus sekor2 kene blasah dengan dak wan.... wakakaka....