Sunday, May 13, 2007

..seekers

..aku nak cite nih...just nak share ngan korang kot2 korg pon ada experience cam aku...malam tadi kan, masa aku nak tdo...sebelum tu, aku ni tido byk gaya bebas, leh terlentang, leh terlungkup, leh senget..mcm2 le..hehehe..aku tgh online, laptop atas katil...pastu aku hengat aku tertido...tetiba aku tersedar, ada cam something sikat rambut aku....hmm..aku kan sbenarnya banyak kali experience benda2 yang aku tak leh nampak nih...
bukan nak menakutkan korang..tapi tetiba jek aku rasa badan aku tak leh gerak dah...and ada something yang ganggu aku...wat badan aku jadik keras...mata aku bukak, tapi aku takleh nak gerak...aku baca je sume...tapi mulut aku tak leh nak baca sangat..mcm bende tu halang aku dari membaca ayat Qursi..tapi aku kuatkan semangat gak..aku nak lawan bende nih...ni bukan aku wat cite eh..mang betul...then aku rasa cam kepala aku kena pijak ke belah kiri, tapi aku kuatkan jugak utk lawan nak palingkan muka aku ke kanan....lama2 ngan kekuatan yang ada, aku dpt gak paling muka aku ke kanan, dan bende tu tetiba ilang, dan aku leh gerakkan badan balik, tapi mang berpeluh2 la...aku terus bukak radio ikim, mang pepagi dorang siarkan org ngaji..dan aku tdo lam keadaan lampu terbukak dan berpeluh...

aku takut tul,dah lama tak kena bende nih....once in a while..sejak aku blaja kat asrama lagik...kat unimas pon aku penah kena, tapi aku tak cite kat org...aku sendiri cam caya tak caya ngan apa yg berlaku kat aku...
aku nak tanya korang, camana aku nak wat eh?tiap2 malam aku mesti takut nak tdo lam bilik...takut cam ada bende...isk...tu sbb aku kalau tdo aku bukak lampu, ada org tdo kena tutup lampu...tapi aku mang akan bukak lampu kalau nak tdo..selalunya mak aku yang akan tutup kalu dia bgn tgh malam...kalau aku dah tdo no hal la...nak start tdo tuh ghase cam scary tul le....sbb tu jugak le masa tgk cite jgn pandang belakang tu 3 mlm aku susah nak tdo....aku terbayangkan bende tu je,...isk...camana eh? aku takut nih.....

3 comments:

Anonymous said...

non, aku pun penah jadi cam ko ni... masa kat unimas dulu pun penah gak... tapi jarang2 la... n ada skali aku tidur kat bilik di opis aku pun jadi gak... kalau aku tido atas sofa tu gerenti kene punya.. so smpi hari ni, kalau aku nak tido di opis aku, aku mesti tido atas kusi jer... takut seehhh!!!...

aku ada baca satu article pasal benda ni.. nanti kalau aku jumpa aku bgtau ok...

Anonymous said...

huhh.. lenkali tdo basuh kaki dolu. ni smlm pon kat kete dah mcm gaya spidey dah gue tgk.. eheheee.. iskhhh tuh imaginasi lebih tuh. ader kaitan ngan minda tuh.. jeng jeng jeng..

enonz said...

..aku ingat aku sorg jek, takut le ghan, aku sampai ari ni dok pk sapa lak yg bleh sikat rambut aku?huhu..sekali sikat lak tuh...!tapi bila aku nak gerak pale nak tengok tak leh dah....!isk...mende ni mang nguji kesabaran tul le...nanti ko kasik tau eh..kot2 mang ada something yg mang sengaja nak ngaco..leh le aku wat apa yg patut.....ari tu kat uma aku pintu bilik air dia dok main, bukak tutup, bukak tutup, aku alergic tul bunyik pintu bukak tutup nih...lama2 aku tensen (konon cam berani la..)aku g bukak lampu toilet, pastu aku tolak pintu tu, takde mende lak..pastu bila aku nak tutup balik aku rasa cam ada org blakang pintu dok tahan..tapi aku tarik gak le...tutup terus..!yang aku pelik kalau nak kata angin dari luar ke, apsal pintu bilik abg aku yg terbukak luas tuh tak bergerak2?siot tul le...memain jek...

si nenie ni aku cakap betul memain lak! dah le ending spidey tak best!..nyesal gue ikut...tgh2 sakit2 pon nak g tgk gak...hasilnya..hampeh!!isk...lenkali tak yah tgk lagi kak...konpem!ekekek