Wednesday, May 16, 2007

...ari terbako sedunia


..ari nih hari terbako aku...walaupon pagi2 dah ujan, tapi dalaman aku panas jek..sbbnya, henpon aku pagi2 dah wat hal...aku tepon orang sume tak dgr suara aku....tapi aku dgr suara org...pastu terus putus..ari nih pg2 aku g jumpa client kat kedai lampu...masuk2 je..dia terus tanya aku soalan non-stop...pasal MRTA...aku pon jawab le ngan tenangnya...pastu dia bebel2 seratus kali aku pon dengar ngan tak rela hati, pastu aku pon mintak diri...malas sket nak layan....melarat jap lagik nih...problem ngan bank, ngan aku lak nak emo kan....silap hb...dah la aku hormon tgh tak betul...henpon lak problem lagik....isk

tengahari lak, aku bwk client aku g medical check up, biasanya aku tak wat appointment kat klinik, terus g je..jemput client nih kat opis kul doblas, sampai depan klinik kul 1230,skalik tuh... close lak...!!cessss!!! klinik leh tutup eh tengahari?lama lak tu...2 jam...kul 2 baru bukak balik.. pastu aku pon usaha jaya la carik klinik lain..client aku dah bebel2 dah lam keta...nak muntah le, lapo le...isk..aku lagi hangin ngan dia, dah pregnant 5 minggu tapi tak cakap aku, dah sah2 le case postponed jek nanti nih....sabo je la...tapi dah sampai opis dia takkan nak balik kan, hangkut jugak le...
dah puas2 aku pusing, ada le nampak satu klinik panel nih, dari jauh nampak bukak lagik, g parking keta, nak masuk jek, tutup!! skali tgk, tutup kul 1 bukak balik 230...!!hishhh mang menguji keimanan tul tengahari nih....dah le nak tepon opis tak leh, kang aku terjerit2, org sana tak dgr...hangin tullll!!!!!
last2nya g makan kat mcd jek....tgh hangin nih lapau lak,..dah lama gila tak masuk mcd nih...ari nih rasa burger dia sedap sangat..tak tau le sbb aku lapau + hangin ke atau mang betul burger dia sedap....ekekke..konpius..
pastu dkt2 kul 2 tuh aku ingat nak anto client balik opis jek...tapi dia kata nak g wat gak medical, aku pon ok le...g balik klinik yg first tadi,...tunggu la assistant doktor tu kan...kata bukak kul 2...2.10 menet baru sampai...hish...kalau org emergency ke dah tergolek dulu dah dpn klinik nihhh...elok2 je nak masuk, kakak tu tanya aku, ni nak wat medical insurans ke? aku pon angguk le..pastu dia kata ala...hari ni takde doktor permenant la...dia cuti, datang esok la bleh tak? hari khamis ada, jumaat ada, sabtu ada, ahad pon ada..sampai malam...! aku pandang jek muka kakak tuh, sib baik aku dah makan kan..kalu tak selamat dah aku telan dia kat situh...leh baca schedule doktor kat aku sampai hari ahad nih? napa tak baca sampai tahun depan jek?? aku pandang muka client aku, dia kata..jom la...wat lain kali je la....isk...sabo je kannnn...
betul2 nak sampai opis dia, dia dah nak termuntah lak...isk..risau aku....kalu terbarai lam keta aku nih, wajib aku kena bersihkan jap lagik!!iskkkk!!!mang teruk pembawakan budak nihhh...aku soh dia tahan dulu...dia kata takpe, dia tahan....elok je aku parking,dia pon berlari kuar keta, g toilet...mang teruk gila le...abis sume2 kuar balik....aiseh...teruk tul penangan org ngandung nih....muka pucat gile...aku pon tak terdaya nak tolong, tak reti pon...nak kasik minyak angin pon takde...
pas lepak2 jap, aku pon chiow le...nak masuk opis dulu....sampai opis, orang lak takde, clerk opis nih leh lak g test mandu kan?????hishhhh...sabo je laa...aku tunggu satu jam depan opis...ngan muka hangin satu badan, sampai jek boss aku...ngan muka aku yg tensen gila..dia pon tak berani tego dah...nih aku dok lam bilik nih bukak laptop, baca emel...kasik cool sket...mang hari yang memenatkan la...rasa cam nak bako jek bangunan nih...tapi kang aku nak keje mana lak?hehehe
tu je le aku nak cakap ari nih..penat dah..boss aku bising cakap aku chatting lakk...ada ke????

kang aku ngamuk lagi skalik kang aaaaa....!!GotSmiley for FREE! Click Here

3 comments:

Diana Ishak said...

bakar kompeni pun tak berani ke? bakar je!!
aku suruh bakar, bakar!!

jangan takut, banyak lagi peluang kerjaya, hingga ke negeri China.
Ulat di batu lagikan hidup.
Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kendian.
Kan dah banyak pulak nasihat ko dapatttt.

enonz said...

ye la apple ijau oiii....kalo ko berani ke nak bakar kompeni ko??

Anonymous said...

meh.. meh.. aku pon join nak bakau2 kompeni nih.. perghh!! tensen siut keje ni ek... uwaaaaa...