Sunday, February 18, 2007

..dayang

ni penyanyi mesia yg aku suka..asik omputih je eh...org melayu tak de lak...ekceli ramai gak penyanyi melayu yg aku suka...tp takle fanatik gila,...just suka je..cam org suka anuar zain..aku suka gak..org suka mawi..aku suka gak...org tak suka siti..aku suka gak..hehehhe..org tak suka ina naim..pon aku suka gak...aku suka kepada org yg tak suka dia...huhuhu..jahat...busuk ati nih..hahahha..ok le..back to dayang sbenarnya aku suka dia ni masa aku blaja kat sarawak lagik...masa tu konvo diorg jemput kak ziana zain n dayang perfom tok mlm konvo...masa tu dayang is nobody..baru nak blaja2 entertain org...nak jemput siti masa tu dia letak harga tinggi..kalu tak silap 20ribu..patut la kayo dak siti eh??pas kak ziana nyanyi, dia lak..tapi aku tak leh lupa insiden ada sorg mamat s'wak nih...sampai skang aku ingat..tgh syok2 tgk si ziana ni nyanyi tetiba jek dengar satu sora dari atas pokok...." ziannnnaaaa..abang udin (bukan nama sebenar *x ingat sbenarnya..:)) sitokk...!!!" sambil melambai2 3 4 kali hehhehe...kok panjat pokok bang??hahaha...cam le si ziana tu dgr eh... ekceli pentas tu diorg wat kat atas jalan..tepi tu ada la pokok2..ntah camana la makhluk ni leh terlepas atas pokok tuh?? malam2 pon nak wat stunt eh..kalu jatuh gedebuk kan susah??..sengal tul!anyways, masa dayang nyanyi..sedap tul..tersuka la plak aku ngan minah nih..time tu dia tak bp pemes, so org tak la terjerit2 kan nama dia cam kak jiana..hehe..masa tu suka je le..album dia pon aku tak beli...koser! tgh blaja kan..maleh nak buang2 duit beli kaset2 nih...lately sejak dia byk kuar ngan lagu best2 nih cam suka bangat la plak...skang dah keje2 nih leh le beli..kadang2 tu bukan ape, malas nak beli album artis melayu nih..tgk2 satu lagu je sedap..yg lain2 tak best..so cam tak worth it je nak beli...anyways, aku akan sentiasa support dayang yg makin seksi tak hengat nih...dulu montel..skang dah slim melim...padan la pulak kan dah lama lam industri, tuko2 le sket style tuh..all the best to you dayang!

1 comments:

Anonymous said...

aku pong..heheh... segala koleksi lagu dia aku ada.. tapi macam ko kata...dia nih banyak nyanyi lagu omputih sebab memang suara dia kena ngan lelagu tuh..sebab dia gak ler aku boleh duk layan lagu2 beyonce skang..hehehe..