Saturday, February 17, 2007

..jom layan cite katun..TOTALLY SPIES


aku suka layan cite katun..walaupon umo aku tak berapa nak muda tapi kadang2 tgk katun nih leh mereleasekan tension aku..kadang2 tu aku leh berebut remote astro ngan anak buah aku(umo 5 thn), pasal dia suke channel 63, aku lak channel 61..skang aku dah didik dia sket2 blaja tgk cite kat ch 61 ni pasal dia pon dah lebeh kurang cam mak nenek, perasan cantek. hahahha .. so lama2 nanti leh la dia adapt ngan cite yg aku suke. xyah la dok berebut tuko ch 63 lagik..kalu tak, asyik la tgk bananas in pyjamas, pastu bob the builder, pastu si dinasor purple barney tuh, mickey mouse playhse, here's come noddy, ..macam2 la..tengok! sampai naik hapal dah aku cite budak2 nih..si mak nenek ni punya pasal la..hish! kaco tul!!

0 comments: