Sunday, February 18, 2007

..mari makan spegeti

ada nampak itu gambar? nampak sedap kan?? hahhaa...ari ni lam sejarah aku wat spegeti sendirik! sebelum ni asyik la mengkayakan tokeh kedai secret recipe makan spegeti dorg..kali nih aku wat sendirik..pueh ati aku!dari petang tadi aku dok melantok mende alah ni je la..bukan nak puji la tp sedap lak aku wat kuah dia..hahaha..sapa nak rasa meh dtg umah aku..aku wat spesel tok korang..pe de hal..bukan susah pon masak2 nih...kalu nak sume leh jadik..rajin ngan tak rajin je...esok aku nak wat karipap lak...pastu esoknya lagik aku nak wat bodo je..hahaha..pasal hari2 aku masak..nak rilek sket..soh akak ipar aku masak lak..sok dorang datang utk mengegak gempita kan rumah aku...*ucapan tok anak2 buah aku tersayang...---jgn masuk bilek acik!jgn main mekap acik!---jgn sepahkan bilek acik!--n jangan tanya acik macam2..lotih acik nak layan korng ni tau dak??hehe...lari topik lak..okies back to the food, lenkali aku nak try yg ada letak2 cheese kat atas tuh..camana derang wat eh? sapa tau?share le ngan gue...time kasih..hah..pe lagik..jemput le tgk eh..aku nak g makan jap...hmm..nyum..nyummmmm

2 comments:

WaNz said...

cheese dia tu beli jer enon... dah siap ada kat kedai.. apa nama dia... parmessan cheese kot...

Anonymous said...

non, wat ler satu ruangan khas utk resepi dlm blog ko neh.. n masuk kan ler resepi2 yg ko dah buat... leh ler aku blajar wat spaghetti n karipap... pas tu panggil korang dtg makan... caiiiyoookk....