Friday, December 24, 2010

update.

tajuk pon cam hape.

BLANK.

hampeh. td cam ada idea nak menaip. dah bkk new post leh termenung lak.

huh. aku dah lama tak bersosial. keje opis - balik umah -keje umah - abes keje umah -kejekan aina. lalala--------

kalu aku nak cite psl tun teja sorg ni, sok pg tak abes. kdg2 aku rasa dah jd cam mak tarzan pon ada.

mak aku kata, anak ko ni elok anta g sarkas je. pandai manjat2. keturunan aku takde pe'el cenggini.

ya rite.

keturunan siapakah agaknya?i wonder.

aku nak sgt tepek gamba si aina panjat pintu grill umah  ni dan eksen2 amik kunci, nak bkk pintu supaya dia bleh pakai kasut sendiri,dan berlari pusing satu rumah..walaupon jatuh, dia bangun balik--dan tanpa ko sedar dia ada kat umah jiran sebelah.

hebat tak hebat?

mak aku kata: cam ni ko nak beranak ramai2? anak ko br satu pon ko dah penat mcm kan anak spuloh!

ye ye.

aku nak ikut kata jiran aku : ko jgn dgr ckp mak ko ni. dia sorg je tau nak anak ramai, abes ko? anak sorg je? dah.ko beranak lg 3 4!.

sedap dgr kan.

mcm main picit2 je nak kuarkan anak.
:P

--

oh. last week aku gatal2 g vitacare beli pregnancy test. hah? jeng jenggggg... aku sebenarnya agak jeles sbb si eva dah pregnen.. jd aku ni cam feeling2 la cam aku pregnen gak. ngeh ngehhhh

result?



tahun depan aku bgtau.



huhu

0 comments: