Monday, July 12, 2010

terpotong tgn.

hr ni cite2 besau. terlebih rajin. hajat hati nak mkn bubur jagung.hr ni aku posa utk hr yg ke 21. ada 11 hr lgkalu ikutkan..tp, hr ni, setengah jam sbelum buka, masa aku tgh kerat jagung. skali ko, terhiris tgn sendiri dgn pisau yg br di asah oleh adik aku. makanya, mcm nak pitam la kejap kan...darah dah mancut2 ni, nak tak nak kena la buka posa.lg setengah jaaaammmm jeeeeee!!!eeeee..sgt menensenkan pale hotak!!!

sib baik laki aku ade. tp de sudut psikologi sgt2 tak mmbantu.

syg, ni kena jahit ni....dalam luka ni.

dan dan tu gak aku rasa nak pengsan.

mak aku kat luar umah tgh petik cili api berlari masuk umah tgk aku dah terduduk.

putus ke jari ko??

sgt2 tak mmbantu. makcik jah ni mang suka menambahperisa unsur2 suspen yg tak sepatutnya.dgn sora gubra dia, lg la aku nak pitam.

aina. sib baik dia tak melalak tgk aku. skang dia manja terlebih sket. kalu nmpk aku jln & if aku tak angkat dia, dia akan menangis sekuat2 hati, hentak2 bdn, guling2 bagai... mcm kan kena rotan. hmmmmm...i c me in aina. hehe.

laki aku: aina ni,sumenye ikut perangai mummy eh....takmo camtu k sayang...

nak je aku lepuk encik suami.

g klinik kat ampang point, doktor tgk n said, kena jahit, coz luka sgt dlm.

kejadian seterusnya takyah la aku describe. paham2 la sendiri.


2 patah perkataan. SANGAT SAKIT!!!


dan bill klinik...LAGI SAKIT!!! rm125.

ngan ubat2an, n mc...mcm la aku ade boss nak hadap. haha

tp bdk kat klinik sorg tu sgt sengal..

kak, mc nak start hr ni skali ke esok??

nak aku jwb ngan pelempang tak??

aku jwb lusa je bley??


skang aku tgh menahan sakit. bius dah abes, br rasa sakit. sgt2.

tp, sakit beranak laaaaagiii la berkali ganda sakit kan. so aku abaikan je rasa sakit2 ni, walaupon sgt berdenyut2 skang!tp tetapppp gigih nak hupdetkann. hehe.

dah le. dah la menaip satu tgn je ni.lotih.


sok lusa sambung.

1 comments:

WaNz said...

ADDOOIIIII!!!!!!