Wednesday, July 14, 2010

sangat-sangat down.

hari ni aku sangat2 down. laki br balik mlm td ke spore dr 2hb hari tu. sangat lama dia kat sini. ni sume pasal world cup la.sampai aku pon terjebak sama nengok bola. dah seminggu dia kat sini, aku pon takde can nak kuar keje. elok2 dia nak balik hr rabu malam, mak aku lak soh dia stay sampai ahad pasal ada kenduri arwah.mula2 kata takleh, ada keje. last2nye dia sendiri cam malas nak balik.extend cuti.

last week nak kuar keje, ajak eva, kejap kang cam jd, kejap kang kensel last menet. last2nye sampai kesudah tak kuar keje. bawak ke hari ni, rasa cam nak g keje...tp bila pk tangan ni sakit, nak g jumpa org pon cam kemalasan..sebenarnya tak bolehkan nak malas2 nih. ishhh.. aini WAKE UP!!!!!!


esok kena la kuar jugak. nak posa sok, dah 3 hari ni tak posa. hr ni nak posa, mak aku lak tak kasik.aku ni dah terlewat sehari dtg bulan...tak piyed2 lagik nih.adakah?

hish..

lagi down aku cam nih.

2 comments:

WaNz said...

sabar.. baru lewat sehari.... esok lusa datang lah tuh... :-)

enonz said...

akibat terlalu tensen, aku dah piyed pon ptg smalam. lepas aku wat entry. haha

sengal.