Tuesday, June 8, 2010

rasa nak marah tp takleh. how?

kalau org tgk aku bersuara ngan laki aku, mesti org kata aku queen control. sbb? dia selalu wat aku hangin satu badan. buat satu2 keje tu..alahaaaiii..hari pon malam la. kalau ko rasa nak makan ngan kadar segera, terus takde mood nak makan. dulu masa aina 5 6 bulan, nak makan ikut turn...tp biasanya aku yg makan dulu pasal kalu dia makan dulu, aku leh tuko kaler ijau. kadar kelajuan dia makan sangat la jauh langit ngan bumi berbanding dia pecut kat highway. aku rasa lam 10km sejam la nak tunggu dia kunyah, termenung..cubit ikan sket2...kunyah pelan2. cam rasa nak penampar. tp, sabo je la kan. dosa dah banyak, kang campur ngan durhaka terhadap suami, adoooyaiii..tak pasal aku lak yg kena penampar.

cam hari ni. dia ada kat kl ni..balik sini hari jumaat hari tu. ngan berkobar2 ni aku p jemput kat bukit jalil..padahal bukan takleh naik lrt star turun kat ampang. hambik la ko tunggu terpacak 2 jam. hari jumaat, tengahari, jln jem ya. harap faham. nak cepat, naik helikopter, park dpn umah.

sepatutnya semalam dia balik spore. abes cam gatal2 lak nak balik hari ni....tak puas melepas rindu kononnn....adoi laaaa...aku dah puas dah...dah sampai tahap meluat pon ade. bleh?heehe...kalau bleh mlm td mang aku nak paksa dia balik. aku nak keje.dah dia kat sini, camno aku nak keje?sesia je la amik pembantu kat umah ni..2 hari terbuang begitu je.

abes, bila dah extend tu kan, reti2 le dok umah...ni tak..bleh teman adik aku g klang skang ni tgk motor??mcmkan kat kl ni kurang org jual motor.

yg adik aku ni pon satu hal. mcm la byk nau duit....abes kejap2 kuar masuk bilik aku carik duit sepah2 lam lemari aku.hari tu cincin aku dah ghaib satu.

esoknya, dia leh g tesco shopping sakan barang dapur. beli sabun basuh sampai 2. sabun basuh pinggan sampai 4, ribena 3, tin susu besar 2...

aku ngan mak aku cam?? mana dia dapat duit ni??bukannya nak puji dia beli barang dapur kan, tp cam org kata buang tebiat ke hape tak penah2 beli brg dapur skali ko beli haaaa..cam nak meniaga kan...

agak musykil disitu.

konpem la cincin aku yg digadaikannya.


hantu punya budak!


cam dah melalut2 lak ni. laki aku tak balik2 lagi ni. ntah mana si amir ni ngangkut. sebelum pegi aku dah bebel ngan laki aku sedas dua pasal gatal bijik p setuju ngan si amir nak teman tengok motor.pesalahnya tgk aku ngan aina je? kan lebih berpekdah????

ada aku suruh telan motor tu jap lagi.

tengok la.

0 comments: