Wednesday, June 2, 2010

nak hupdet tp tak tau pe nak cite.

cam dah lama aku tak hupdet panjang2+byk2...baca blog org cam pelik je mana la diorg dpt idea menceceh byk2 ni...hhhmmpph! sgt jeles ok!

semalam kol apeng. dah pegnen pompuan tu...nak masuk 3 bln. soklan cepumas: non, ko bila nak tambah lg?

sgt sensitip soalan itu. aku masih takleh lupa pengalaman kat labour room. masuk hr ke 4 posa, aku dah beranak. sebelum sahur lak tu.sbb aina ada sket senget masa nak kuar tu,kena la forcep.aku ingat forcep tu best la.takyah teran. skalik ko, besinya amat la besar ok.

dah2. nak cite balik agak seriau jugak nih! abaikannn....

laki aku ada la bg hint2, sian kat aina main sorg2...kena bagi dia adik nih.

ha'ah. sila la mengandung sendiri ya. rasa la sendiri camana sakit nak meneran tuh. tp hati tu cam nak je baby lagi,tp bila terbygkan pengalaman beranakkan aina, kensel.

tak tau la kot2 melekat lak lepas2 nih.aku hengat nak operate la. hehehe. mcm la operate tak sakit.aparaaaa

dis year, ramai gak la yg pegnen..lepas sorg2..hish, hele, cepat tambah yg ke 3. hehhee..lepas ko aku lak. pastu aku tutup kilang la...

dgn harapan...:P
bulan ni adelah bulan yg sgt bz bg aku. kena achieve target utk melayakkan diri dapat g siam. hahaha. bersusah payah keje, g siam je?jadi la..dr takde langsung..ni target ciput je (ciput2 pun tak gak achieve2)haha..kalau target besar2, dpt g jauh sket, kalau aku dpt g....best gile!!

so skang hari2 aku kuar pagi, balik petang. carik sales. bukan senang wei..ko penat cong ceng cong ceng, skalik..kak, saya tak minat la insurans....ha?bes, pe ko minat?tu la...typical malay kan....cam syg nau duit tu nak saving kat insurans, tp kalau benda lain tu, lajuuuuuuuu je. takyah nak pk2, tanya mak la, tanya bpk la..tanya laki la, tanya jiran la..kalau bleh ketua kg pun nak tanya. hehe.tengok perangai org ni mcm2, kdg2 best jgk..bila masuk a&w, pizzahut dan yg sewaktu dgnnya...dpt la minum air free..untung2 dpt mkn free gak..heh...

tp paling best part ni, kdg diorg cam terkonpius bila aku asek meng'akak'kan diri. sedau diri kan...skali bleh ada sorg tu, kita ni beriya panggil akak kakak, ntah2 saya lagi tua....umur brp?aku sengih je...pasal aku tau umo dia bp la aku bahasakan diri kakak. maleh aku nak ckp, suruh je la teka. agak2 kan..bleh teka umo aku 28 gtu...huhu...walaupon tak terlalu jauh ngan umo sebenar, tp agak muda jugak la. padahal dah 3 series dah aku ni...

bila aku ckp umo sebenar, tak caya lak...lantak la ko dik. ko perasan tua kan....meh akak panggil ko makcik terus bley?

mcm2 org ni kan...tu la bestnya bila keje camni..dpt jumpa ramai org...byk cite bley dpt..bley dpt ramai kawan....di samping masyukkkk..hehe

kalau la kan...sehari aku dpt 1, 30 hari? takke kayo makcik??


lalallalalallalala..


bley makan kat kepala ketapi pasnih.

^_^

2 comments:

WaNz said...

huhuhu.. operate tak sakit? hahahaha... lagi payah nak jaga... sampai skang terasa lagi pedih dia... :-)
aku nak tambah gak ler tapi tu lah... wat sementara waktu ni takleh lagi... hehehe

enonz said...

hehehehe..aku wat andaian je wan...aku agak cam tak sakit.tp kalu ko kata sakitnya masih terasa, aku rasa aku pilih option 1 la balik...beranak normal. hahaha

macamkan esok nak ngandung! aparaaaaaaa