Saturday, June 19, 2010

Aina with her new shoes..



comel tak kasut aina?heh..mak aku suruh beli kasut aina untuk dia jalan kat luar umah...semenjak dah laju nau berjalan ni kan...cam kesian lak kat dia asek pusing lam umah jek....semalam beli kat kedai kasut ye beng, spectrum,murah je..rm8.90..kalu beli mahal2 sok dah tak muat sayang jek..

mula2 testing dulu jalan lam umah.mula2 aina cam pelik gak tengok kasut tu..dok korek2 lubang tu, katun tu, sudahnya masuk mulut.ape je le  sume nak disumbat lam mulut cik kak nih kan...td, baru la dapat testing kasut tu kat luar umah lak..jln2 kat depan je..nak bwk ke rumput2 tu hr ujan lak...sok pagi bleh la suruh dia jln kat rumput2 tu...abes la sok daun2 pokok mak aku dicabutnya..huhu...bukan bleh minah ni..sume nak testing masuk mulut!tu dok mengutip daun tu kan main cermat lagi...agak2 nak masuk mulut, kena jerit, skali terlepas. haha.
pastu dah penat2 leh lak duduk bersila sambil bersandar kat kusi...alahai...cam org tua cik kak sorg nih..hehe next week dah 10bulan..mak aku kata nanti kalu dia dah pandai berlari..lagi penat nak jaga...skang pon kejenye asek manjat jek..manjat satu hal, mulut tak benti merepek meraban, kejap siam, kejap perancis..kejap jerman, kejap jepon..

paling tak bleh blah bila kita marah dia, bleh dia balas...apa dia apa dia apa dia??

heeeee..nasib kecik lagik. besau sket, aku cili molot si kenit nih.

3 comments:

WaNz said...

hahahaha.. dah macam pro aku tgk si Aina ni berjalan dalam gmbr tu.. hebats ok... hehehehehe.... anak aku dah start panjat tangga.... kitaorang bagi tangga yang 2 steps jer dulu.. tangga naik atas belum lagi... aina dah start berlari kang g belikan dia sport shoes lak... kot2 leh ganti sportswomen malaysia nnt... :-) cepat jer masa kan....

enonz said...

mmg pun.cepat gila masa. ni dah 10bln dah si aina ni. kalu dah start berlari, mmg harus aku kurus..hehe.ko tunggu je la asyraf berjalan.mmg letih nak ngejar ok.bila dah laju tu tak toleh jalannya...menonong jeee..

hehe..ur time will come. just wait. heh

WaNz said...

xyah tggu dia bjalan... skang pun dah penat... angkat, dia pegi balik.. skang dah terer panjat tgga walaupun sampai tengah jer... hehehe.. boleh semalam aku balik keja tgk dia peluh2... br pas main kejar2 ngan laki aku... laki aku kejar dia, dia kejar laki aku.. hahahahah... elok lah tuh....