Saturday, May 1, 2010

misi mustahil.

smalam aku bwk mak aku g hosp ampang putri tgk cousin aku yang baru lepas operation. cam biasa, lepas drive kete turun dr umah, kena la turun semula utk lock gate. elok aku masuk kete balik mak aku tegur, mak tgk ko ni skang makin gemuk eh???

oi. sensitip..sensitip.

nasib mak sendiri yg tego. kalu org lain, mau aku tak tego 365hari atau lebih. hahaha

oleh itu,saya nekad utk mempuasakan diri ini straight dr senin -> jumaat. sebarang jemputan lunch oleh mereka2 yg berkenaan tdak akan dilayan. lagipon posa ganti aku ada 25hr lagi!caye, jgn tak caye...

adeii...

harap2 bleh la aku cecah 45kilo selepas 5hari.

wah!berangan!!

1 comments:

WaNz said...

errr... nasib baik dah selamat makan nandos ari Jumaat lepas.. klu tak sure ko tak layan aku nyer request kan? hahahahah.... Erkk... Alhamdulillah.... sedap!!