Sunday, May 2, 2010

^&*%*$#^^&

cinpeng betol!!tgh syok2 tdo td tetiba lipas BESARRR PUNYAAA!!sudah naik atas katil!!bleh merayap2 kat tgn aku, membuatkan aku rasa geli dan terjaga dan terperanjat brooks lalu melompat ala2 manja tanpa menjerit (takut aina pon menjerit sama, satu hal lak nak tdokan dia balik!)dan terus mencapai ridsect kat lemari lalu KILL!!KILL!!KIL!!DIE!!DIE!!!DIE!!!lipas itu!rasakan!!tergolek2 dia kiok kat depan pintu.hambik ko!!

kuang ajo!tak penah2 lipas panjat katil aku nih. masuk bilik tu ada la. tp berjaya aku halau.ni sampai atas katil!ini sudah lebey!ke...tu lipas jadian???oh tidak! ada ke lipas jadian?haha.

kan, tak pasal aku hupdet lak tgh2 mlm bota ni!terus tak ngantuk dah!

heeeeee ni pon masih terasa2 tangan aku gatal2 nih.sib baik dia tak masuk playpan aina...kalu tak, mang sampai lumat aku pijak!


 @*&^*(&*(@^#(*&@!^#!!!

0 comments: