Saturday, April 24, 2010

biskut jiwa melayang.

huiihhh...mmg the vogue the vass betul nama biskut ini. biskut jiwa melayang. mampos. jiwa dah melayang takke mampos? haha. camana la diorg leh bg nama biskut sebegini kretip?

aku nak wat biskut ni pastu kasik kat malaON.bley??

huhu. aku skang tgh perang dingin ala2 manja ngan mala.

bleh aku tak hangin satu badan? ahad lepas, sms ye2 Oooo je, luahan perasaan masalah family dia, ngan kekanda dia badigol soOt nak p jual umah kg pandan dgn tak memikirkan kat manakah mak dia nak duduk?? betol2 tak pakai otak. ye ye je la aku pon melayan..pastu aku cakap, mal...bila nak jumpa ko? penat la sms2 ni...jumpa live borak lagi best. aku pon cam nak meroyan ngan laki aku.

deal. venue: GE mall(cam takde tempat lain), kul doblas.

msg nenie ajak join. sori le wan. tak ngajak ko. huhu.

aku pon prepare la apa yg patut. nak bawak aina skali. mandikan dia, masak bubur dia.bawak baju, pampers, tunggu lak aina bangun tdo...dah minum susu dia tdo lak..cun2 kul 11 dia bangun, aku pon siap2, zass...gerak.

lam 5 menet lepas dah kuar,mala msg...


non..ko kat ne?? eh tak jadi la jumpa. abg aku nak jumpa lak ni kat pandan..sori...

oit?takkan aku nak balik?

penat packing barang aina tak abes lagi.

tiba2 aku msg mala, benci ko.

gigil ok. aku kalau dah didih menggelegak ni mmg gigil la.


dah sampai dpn GE, aku tak tau nak g mana. aku terus je....tiba2 masuk jln tun razak. tiba2 masuk sg besi. tiba2 kol nenie. tiba2 g umah dia. tiba2 kol cheq. tiba2 g makan ayam kampung kat RnR awan besar ngan cheq+en own+husna+hanna+nenie..


oh.tak pasal2.


dan sampai rabu lepas, mala msg aku...

pagi : enon...

petang : enon...

malam: enon.....



huhu.


biarkaaannnnnnnnnnn...kasik penderaan jiwa sket.


:P

2 comments:

WaNz said...

baru nak "ALAAAAAAA, naper tak ajak?" tetiba dah nampak statement sorry sebab tak roger aku...mmmm ... takper lah.. hehehehe

enonz said...

hehe. pasal aku tau kebarangkalian utk kensel itu sangat tinggi tapi masih menaruh harapan jugak kepada si malaON itu.

dah berpuluh2 kali aku kena ok.

kali ni mang takleh nak maap dah.hahaha