Monday, March 8, 2010

kerete saya busuk.

bongek sungguh. aku rasa ada 2 bulan aku p sogo beli car seat anak aku ngan stroller. masa nak masuk kete tu, laki aku bukak pintu, tup2 aku perasan ada cicak masuk terus ke dashboard, masuk lam lubang2 kat situ. nak jerit tak sempat dah sempat anak aku punya jerit lagi kuat.

tu cite 2 bulan lepas. cicak itu terus bermaustautin lam kete aku. kejap kang dia tayang ekor je, kejap kang dia kuar dok melepek atas dashboard, wat aku meroyan. ada sekali tu siap ada taik cicak lg kat handbreak aku. hampeh buah kana sungguh.


semalam,cicak itu gol. aku rasa la. sbb smalam aku kuar  g kedai ngan aina, bau lam kete, masyarakaaaaattt...bau bangkai!!! aku bkk cermin tingkap nak kasik kuar bau. sampai hari ni aku lom masuk kete lagi. nak g keje mak aku lak ada mengaji bagai ptg kang, alang2 g GE tak sampai sejam kena balik.baik aku wat keje kat umah...ni lagi skali nak meroyan ni. nak jumpa org pun sket punya susah. heeeee

camno nak buek ni ha??kalu anta kedai cuci enjin ada harapan tak jumpa bangkai cicak itu??


mmg hampeh betul la cicakman nih.

aku anti KRU.

tetiba.

haha.

3 comments:

WaNz said...

klu car wash ko pegi tu ada cicak-buster, boleh jumpa la kot.. klu tak, ko cabut ler dashboard tu cari mana jenazah cicak tu bersemadi... jgn bawak Aina naik keta tu selagi tak jumpa, rosak respiration system dia.. hahahaha

enonz said...

oit. ada cicak buster eh? siyes??lagi satu, bleh cabut dashboard ke? hahaha.bodo la.

WaNz said...

aku pun taktau ada ker tak cicak buster tuh.. main sebut jerk... eh, ke nak aku jadi perintis utk projek cicak buster nih? dashboard tu boleh cabut... biasa kedai2 aksessori pandai bab cabut2 dashboard nih....