Monday, November 9, 2009

how gud 2b home.

bila tgh ada mood nak keje tetiba kena g spore. meroyan kejap. meronta2 lam jiwa. nenek spore nak wat cukur jambul cucu. anak aku ni si aina mana ada rambut pon. jambul mende nak di potong. jambul aku leh la. huhu.bertolak hari selasa lepas dgn keadaan terpaksa dan tak rela, laki aku sanggup ni dtg kl semata2 nak mengangkut anak bini dia. which is sewajarnya la kan. aku je yg degil piang, batu caves dok atas pale. siap gaduh2 lagik. sempaaatt... me, the very. the queen of carik gaduh and masters in merajuk tak tentu pasal sampai tak cakap sebulan. :B

bertolak dr kl kul 430 petang..pagi tu baru terhegeh2 p ambik pasport, sempat pulak la g klinik cucuk si kenit ni.hari tu jugak la sume nak wat. niat nak menDELAYkan waktu, ngan harapan kalu dah petang2 tu, kensel la balik kan......


haraaammmmm...kul 430 pun redahhh jugak balik. isk. tak terpk lak masa tu nak p cabut enjin kete kan. kalu tak, mmg forever tak balik. hehe.

derhaka kan aku ni. nak dengar cakap aku je. laki aku tu sabau lagi tu. belum dia naik tangan je lempang aku ni. aku bkn apa. alergic balik spore ni sbb satu je. MAKANAN. tekak aku ni tak bape nak ngam ngan makanan yg dimasak oleh mak mentua aku. sbb dr kecik aku rasa mak aku masak yg paling best di dunia, plus, masakan aku lagi sedap dr masakan mak mentua aku (siyes aku tak tipu. ehe) jd aku cam meroyan tak tentu hala bila duduk lam umah tu. asek nak meroyan jek aku nih kan. haha pastu meter kebersihan umah dia tak mencapai standard aku, jd everytime aku pegang pa pe, mesti tangan aku gatal nak p carik sabun. pak mentua aku lak p bela burung lam sangkar, gantung kat dapur berdekatan ngan pinggan mangkuk piuk belanga. aku ni jgn tak tau, MR MONK the second. sume benda geli. terbayang2 kuman sume. sket2 nak basuh tangan. sket2 nak sabun. jadiknya tu sume menyumbang kepada keengganan aku utk balik bermaustautin kat spore nun. heeeeeee...ngada tahap cipan aku nih. sedau diri ok. tp takleh nak ubah. sabau je le.

bila dah bawak anak lak balik sana, lagi la aku rasa cam nak pakaikan je topeng muka kat aina. aku takmo dia sakit terkena benda2 tak sepatutnya. siyes gila aku. most of the time, aku duk lam bilik. nak kata aku menantu hantu ke, apa ke, i dun mind. dun even care. anak aku, sukati la kan. laki aku lak asek kena marah ngan aku. masuk toilet tak reti nak sabun tangan. suka2 nak pegang anak. kena sepuk ngan aku sebijik. haha. derhaka ok. pastu dia kata, dosa tau buat abg cam ni, you must ask for forgiveness. ceh.

durhaka lagik. :P


majlis cukur jambul tu wat hari ahad, which is semalam. semalam jugak aku nak balik. huhu. tpu mak mentua aku kata aku kena keje hari ni. tpu sunattttt...

not another week. aku bleh jd lembaga ijau. tak caya leh try.


balik je umahhh..huhu, best gila. angin kebersihan tu terserlah. walaupon dicemari ngan bulu2 arnab adik aku but at least jauh dr piuk belanga, so aku leh terima lg. sampai time aku tak leh terima, kesemua arnab2 tu aku wat kari. bleh la korg dtg bawak nasik putih 2 3 bungkus, makan kat umah aku. haha.

ok la. penat pulak. laki aku stay sampai selasa. esok dia chiow. bleh aku menyetan.


muahahahhahhahhahahahahahahaha

0 comments: