Tuesday, November 10, 2009

best kan jd LELAKI??

aku tak tau anak aku dh terjaga kul bp pagi td. abt 1am dia jaga, aku dah bagi susu, dah tukar pampers, pastu soh tdo taknak..nak main2, aku soh laki aku layan and tdokan dia sbb aku gila babai ngantuk. kul 2 lebih dia merengek2 lagi, aku p wat susu letak kat tepi. selagi perut dia tak kenyang, selagi tu la dia taknak tdo..kul 530pg td aku tersedar dia dah terkibai2 kat tepi merengek2.tak tau dr kul bp dia camtu sbb aku tgk laki aku baikkkk punya dengkur. cam enjin motobot+enjin lori+enjin helicopter+segala haiwan2 kat zoo tu, rangkumkan sume, jd la satu bunyi yg menyakitkan tinga. rasa nak tekup ngan bantal.kasik lemas. biau gol. haha. jahat seh.


bila aku bangun secara tak puas hati sambil mencampakkan bantal ngan sengaja kat kaki dia, baru dia tersedar..pastu tgk aina, cakap.sayang haus ya...nanti mami wat susu ye...pastu dia sambung dengkur. bagus punya bapak. bila aku bebel, dia p landing betul2 depan aku, kengkonon nak soh anak jgn nangis la...nak agah2 dia konon, tak sampai sesaat...dengkur balik. heeeeee...menyakitkan hati tgk dia elok je dengkor depan aku kan.


sebagai isteri yg tak bp nak sopan ni, baikkk je aku sound...abg, kalau niat tu nak agah anak tp tdo sambil mengadap camni baik takyah. wat sakit hati je tau tak. aina pun tak de hati nak tgk muka tak semenggah abg tu.


dan2 tu jugak dia bangun, p ubah posisi tdo dia....and sambung dengkur.


mmg hampeh.

bagus jadi lelaki ni. pa pe sume pas kat bini. basuh berak, kencing,basuh botol susu, wat susu..sumenya bini wat ok. dah nak layan anak, dia pon sama mengada,..kejap kang..ambikkan abg air. pastu, watkan abg air panas, pastu..ambikkan abg kopok..., eh abg lapar la..cedukkan abg nasik.

wat mendatangkan dosa je aku ni kan...wat cam tak ikhlas jek. aku sebenarnya takde la tak ikhlas nau, cuma tak puas ati sket jek...at least bantu2 la sket kan...baru la aku tak rasa yg aku ni cam maid..ehe..mana nak terkejar itu ini, tak menang tangan den. baru anak sorg ni...hahaha..kalu 2 3 4 aku rasa maid umah ni lagi cun dr aku...silap2 laki aku p ngorat si luluk tu. baru padan muka aku..:B

baru je ngata, dah dapat arahan kejap td ni..



"syg,watkan abg kopi..."


SAYA YANG MENURUT PERINTAH (hargghh dush!dushhhh!!! dussssshhhh!!!!)

0 comments: