Friday, July 24, 2009

tired.

minggu ni ialah minggu bekerja yg memenatkan. dah sepatutnya ke aku relax kat umah tak kuar2?next week genap 36minggu aku pegnen. kejap je. ada client tgk perut aku dh takut. kata besar gila cam nak meletup. tak paham. ada plak org kata perut aku kecik. yg ni aku leh terima. ye le. padan le ngan bdn aku nih. kang kalu besau aku yg tak larat nak jalan. ni pon drive kete kan main laju lagik. tp bila turun kete nak jalan,...alahai..tak sampai 10km sejam aku rasa. berchenta sungguh nak melangkah..

last week kelas en mark soh wat kiraan bp lagi nak achieve target sampai ujung tahun nih. muahahaha. masak! mengikut perkiraan hamba ada lagi 94% utk mencapai target itu. waduh waduh. banyak sangat nih??kiut je bila dia gelak sambil menggelengkan pale seraya berkata, "hey guys...wake up! what have u been doing for the last 6 months??"

er..er....


mintak2 rezeki turun dr langit kan 2 3 bulan nih. kurang xtvt but still going....usaha tangga kejayaan!!

tu pasal aku penat manjang minggu nih. paksa diri ke sana sini. g puchong, g pj, sampai ngamuk la suami hamba kerana drive terlalu jauh. pj itu sgt jauh ye tuan2 dan puan2. ^_^ tu tak tau lagi aku g putrajaya 2 kali last week. huhu.

pastu lak semalam apoinment kat bangsar south (blakang angkasapuri tuh je). sekali mak buyung ni kan memandai2 tinggalkan henpon kat bilik meeting bakal client itu. dah sampai jln tun razak baru terhegeh2 nak carik henpon pasal nak konpem apoinment kat UIA. sekali carik2 tiada kejumpaan. jawapannya balik umah dan tepon bakal client itu. huhu. thanks to ma sbb tepon umah akak. camno leh dpt no tepon umah akak nih??tak pasal je terpaksa kensel apmt kat UIA pasal dah tak larat nak bekejar ke sana. semput rasanya. but anyways, td kul 9 lebih aku bergegas ke bangsar south balik n g amek henpon. adei...huru hara betul. kena bebel sejibik ngan kekanda kat pulau nun. pot pet pot pet cam trompet...;P


tp paling meletihkan bila ko dah kuar kol client nak jumpa, kensel. itu yg paaaaaaaling memenatkan utk di dengar. hr ni ingat nak wat siri terjah tp bila kol kata takmo jumpa, apo nak di kato. hari ni keje sekerat hari je. dah la panas. luar dalam panas. heeeee...

mintak2 minggu depan mendatangkan rejeki. aminnnnnn.. kekanda dah soh rest kat umah je. tak bagi kuar2 dah. tp aku mintak tempoh lg 2 minggu. nak kena jumpa org jugak. ...td pon dpt msg dr client kalau dah terberanak camna ngan payment?

no comment.


tu lagi penat nak pk tuh!

0 comments: