Thursday, July 30, 2009

dah macam penguin berjalan.haha

hari ni aku g opis GE kena gelak je ngan clerk2 kat sana. sume dah tgk aku dr jauh cam penguin berjalan. cam nak mati jek...slow motion---cam pergerakan yg di slowkan lam drama. heh. bila ckp dh mengah2. tapi nak gak cakap ni. cakap tak benti. menceceh2 je. apa nak jd ngan aku ni. dah la aku leh keje sampai next week je. start 10hb sila berehat ye.kata laki aku. alah....boring betul...aku nak lagi berpoya2 nih.makan ayam kampung ngan kak nen. pastu makan ayam kampung lagi ngan kak nen, macita, wadi...pastu makan ayam kampung lagi ngan kak nen....dan lagi dan lagi dan lagi..kalu bleh lam pantang pon aku nak cekik ayam kampung...haha ni sume kak nen la yg salah. dia yg ajau aku makan ayam kampung. dah cam ketagih dadah lak tetiap minggu nak p mencekik ayam kampung..isk

semalam hr tak bp nak best aku. dah la tak berapa nak sehat luar dalam. aku dok risau tangan aku ni skang asek kebas manjang...pastu sakit lak tuh. pe ke he la plak...bila jumpa doktor check up asek lupa nak tanya. sakit ni cam tau2 je, time jumpa doktor dia tak sakit lak. pagi2 kalu aku bangun skang sure tangan kebas. pegang apa pon cam tak rasa sangat. rasa tu rasa gak, tp cam kebas tu lebih...aku heran bin pelik ni. ke sebab aku jarang minum susu? ke sebab aku ada penyakit lain? ke sebab aku dah nak innalillah? isk.....mintak simpangggggggg....ya Allah...banyak dosa lagi aku nih...hari2 dok wat dosa, dok sedekah pahala kat org...isk...

sok laki aku balik..hari sabtu ingat nak ajak g klinik la...makin risau je aku ni. skang tgh menaip pon tangan dok kebas2...laki aku skang tiap2 minggu plak balik...dah nak dekat2 beranak ni dia lak yg terlebih2 risau. tu satu hal. hal lain dia tgh sebuk nak mendecorate bilik...utk baby's corner. konon. kretip la sangat2. cadangan asal ialah nak lukis2 kat dinding pastu cat. dengor dek mak aku...pe lagik..menjerit makcik jah....hengat ni umah ko nk conteng2?? hahahah..padan muka laki aku. aku dh cakap takleh, degil...alternatif lain ialah p beli kertas kaler2 ngan kadbod, pastu lukis..tampal...oh. sungguh tak sangka suami saya sgt terer melukis rupanya. seperti saya lagaknya. kui2. mesti anak saya nanti akan pandai melukis. saya nak didik dia supaya jd arkitek. menggantikan cita2 saya yang terbengkalai dulu. huhu..kalu panjang umo la....


ok le. nanti bila2 aku updet lagik...rasa cam nak mengarut banyak2 tp tak bp best la nak menaip...tak rasa tekan keyboard nih...isk. pe la sakit aku nihhh...


till then... taking care everybody! :)

0 comments: