Friday, July 17, 2009

the secret.

aku skang hari2 makan tdo tgk the secret movie. aku nak kunyah telan hadam, cucuk masuk lam otak terus melekat kat pale otak tak kuar2. try to be positive every single day. dont bother whatever will come. bad or good. dont want to think about things that will NOT make my day. it's the LAW of ATTRACTION. focused ngan apa yg aku nak tahun ni sampai dapat!!

semangat dayak dah nih. haha.

ada seseorang yang aku nak tunjuk, walaupon tanpa guidance dia, aku leh bjaya jugak..sbb dia bukan tuhan. skang org tu tgh riak dan takabur sbb she gets what she wants. tp dia tak ingat tak selalunya kita berada di atas. bila dia jatuh, aku nak p salam dia ngan ucapan.: congratulations. all your hardwork of making my life miserable is finally turns to you. you are a leader, but you cant control everything. tanam tu lam pale otak dulu.ok?

huhu.

pepagi dah membebel. wth?


tak bp minggu je lagi aku dah nak jadik mak. harap2 semuanya selamat. doakan aku selamat ya kengkawan. takut nak menghadapi saat tu, but at the same time excited nak tgk muka baby. kalu mak aku, bende pertama dia tgk ialah tang idung. kalu tak mengikut idung dia sure dia tak puas ati. mcm idung aku ni la.ikut idung arwah bapak aku. tak bp nak mancung atau ngan kata lain mang tak mancung lansung!! alahai. padahalnya bernapas sama gak.laki aku lagi kejam. tang lain sume bleh ikut muka aku, tang idung je ikut idung dia. rasa nak bagi makan kasut je bila dia ckp macam tu. hena sungguh rasanya.


dah le. aku ni tak mandi lagik. hua.hua. skang pulak asek terbangun sebelum subuh jek. tuhan tu nak soh insap. wat la solat sunat pe yg patut kan. harammmmm..kul 630 br terhegeh2 nak bangun. ampunkan la dosa hambamu ini ya Allah. kalu dh bangun tak reti2 nak tdo dah.hari2 pk keje. byk keje nak kena settle. sebelum aku beranak nih.hajat tu besau. nak beli umah bungalow. nak simpan duit juta2 lam akaun bank. nak beli kete byk2 tayang kat jiran sebelah. haha.


lapau plak.


okeh. have a gud weekends kengkawan. hari ni sila balik awal ya. konpem jem hari ni tambah2 MU nak lawan mesia sok. konpem la aku tak tgk, tp yang aku tau, konpem la mesia kalah. huhu. bek g makan chop n stick kat serdang sok. sodap gak nih..

haha.

kak, jom??

0 comments: