Friday, July 17, 2009

kena pau ngan amoi gunting rambut

aku g potong rambut balik keje tdk...cuaca sgt panas saya sangat tak tahan. dulu masa dok kat UK takde la panas camnih...muahahhahahaahahahahahha

salun ni aku tak penah masuk. aku men terjah je cam abg jambul melodi tuh. sekali dapat lak amoi2 yg kuat bebel dan meniaga. baru duduk dah pomote shampoo....rambut aku minyak la..kering la...paling tak tahan dia kata rambut aku wavy kat ujung. nak je aku silambam amoi tu. rambut aku, aku tau la wavy ke tak...kan ke rambut aku ni panjang..bila ko ikat harus la dia nmpk cam wavy....ok??bleh soh aku wat rebonding? pastu pomote shampoo la..serum la....nasib baik mulut aku ada insurans. kalu tak aku dah tanya dah, ini kedai takmo jual??hehehehhe

agak puas hati jugak la dia gunting rambut aku. tak bp panjang.tak bp pendek. yg sedang2 saja. yg tak tahan bab soh beli shampoo je le. selagi boleh soh aku beli. tak beli besar, beli sedang, tak beli sedang, beli kecikkkk skali. 15hengget. mmg bagus strategi jualan amoi nih. aku lom ckp ok lagi dia dh standby botol kecik tu dpn mata aku. pastu pomote la serum peket kecik2..5hengget ada. 10hengget ada. yg beli2 kat guardian ke, watson ke..sume tak bagus. kedai dia punya je yg bagus....hahaha...aku malas nak ckp byk. aku ambik je le. gunting rambut dh 35hengget. campur shampoo+serum dah 20hengget. sindiri kira la bp aku kena pau hari nih. harus laaaaaa aku syahdu...isk..

terus aku teringat the law of attraction lam the secret movie. aku budget amoi ni tak penah tgk the secret, tp mmg cara dia pomote tu sejibik cm konsep the secret. harus la aku aplikasikan jugak selepas ini. huhu


ni nak wat ucapan selamat maju jaya kepada pasukan MALAYSIA menentang Man U esok. harap2 liverpool la yg menang.




lalallalalallalala~~~~~~

0 comments: