Friday, May 1, 2009

SELAMAT HARI PEKERJA!!kepada yang bekerja hari ini, teruskan usaha!!GO-GO CHAIYOK!!


huhu. selamat bercoti. bg aku cuti hr pekerja ni cam takde makna je. sbb aku ni sukahati je bila nak coti. tak hari pekerja pon aku coti gak. macam melener la katakan...haha

tp, kalu tak kuar keje, tak bermakna kita takde keje ye tuan2 dan puan2. contohnya, pg ni seawal kul 8 pg saya sudah menyemakkan diri memblogging. ni namanya takde keje carik keje. :P

dan senarai untuk melakukan keje2 umah juga agak banyak hari ini. contohnya:

1. kemas almari baju yg kalu laki aku tengok leh bebel 1 hari 1 malam.
2.g kedai beli barang2 basah sbb pagi ni bonda nak wat bekpes mee rebush. jd keje aku ialah g beli barang2 yang takde, selebihnya biau le pembantu umah mak aku yg manjang takde keje, bekerjasama ngan bonda. ehe.
3.tukau cadar. ooh.ini la keje yang paling malas untuk dilakukan. apakata keje ini kita agihkan kepada yg bertubuh sasa dan gagah perkasa dr pulau temasek. dengarnya ptg ni sampai. hehehe. delegate.delegate. jgn nyusahkan diri sendiri ye tuan2 dan puan2.
4.bila sume keje dah takde, amat molek lah jika kita kembali memblogging dan melakukan xtvt2 tak berpekdah kat facebook seperti membuat kuiz2 yang kadang2 result dia leh wat kita gelak guling2. gila tak masuk akal. tapi buaaaaaaaaaaaaaattt jugakkk. pasal? takde keje. hehehe


ok la. saya rasa cam nak g wat keje yg ke-4 la. tak lengkap idupku ini tanpa mukabuku.


lalalalallalalalalala~~~~~~~~~


keputusan kuiz akan dipamerkan.


..
..
..


Singkap Rahsia Di Sebalik Nama


Aini Muhammad Tahir
aini 1+9+5+9=24
muhammad 4+3+8+1+4+4+1+4=29
tahir 2+1+
8+9+9=29 24+29+29=82 8 + 2 = 10 1 + 0 = 1

Nombor Rahsia disebalik nama anda ialah : 1
Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.

selanjutnya.....

1. Ketulenan
Hadir dengan idea baru.
Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri.
Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.
Mereka suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasannya adalah pemimpin atau boss.
Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik mereka.


amacam? ada betul ka? =D

1 comments:

gusnita said...

smlm meeting ingat ker? nape la tak dtg?