Wednesday, April 8, 2009

berehat

hari ni tak kuar la. pk2 nak jumpa sapa, hari pon malam. huhu. idung plak darah lagi ni. sket2 je la tp. takut kang aku kuar panas2 ni kang kuar cam air paip. baik dok rilek kat umah. mak aku pon takde lak bising hari ni. agaknya dia paham tgk aku letih nau..huhu.kena pandai blakon =D

tghr td lepas melantok, momoi kol. lama nau tak jumpa.ingat nak jumpa esok. bleh gak la masyuk sket2. huhu kalu ada rejeki. baby dia pon aku tak tengok lg..hari tu nak g tgk dia tak bg. macam erra lak tak kasik tengok baby sampai abes pantang. heh.

then td wat keje sket2, pastu terasa cam nak study balik notes life planning advisor yg aku amik this year.hari tu yo yo je beli financial calculator.mahal ok. rm140. laki aku sampai terbeliak bijik mata dgr regenya. dia kan very the berkira2. aku nak sental pale otak dia guna calculator nih. huhu. masa beli tu mcm ye ye je nak blaja bersungguh2. balik umah, harammmmmm..file dok elok je atas meja. calculator elok je aku usung ke hulu ke hilir. besau lak tu. wat berat beg. patut la bahu aku senget sebelah skang. haha.

kena sejam lebih mentelaah, dah letih. pale otak letih. mulut letih. mana tak, membebel je sorg2. tak puas ati tekan2 tak dapat jawapan. otak dah tepu sangat. bodo nau wat kira2. dulu kat skolah mana blaja pakai financial calculator. dah tua bangka baru terhegeh2 nak belajau.

ni dah letih sangat terus online. nak survey2 hotel or resort hr jumaat sok kalu panjang umo nak g cherating jalan2 ngan laki aku. sok malam dia balik, hari jumaat dia cuti good friday. kalau dia dapat tiket la sok malam. kalu tak dpt aku soh dia jln kaki. tak kira, hari jumaat mesti nak ada kat sini. haha. kejam2.

k la. nak chiow. nak tengok matahari kat tv3. abes spaQ, matahari lak. sok kuar bulan, bintang, planet marikh...tak jadik keje la aku. hehe

byes2!

2 comments:

.cheq. said...

ajak la i skalik.. lama gak aku x jumpa momoi.. hehe.. :D

enonz said...

jom le nak ikut...next week..ndak?