Thursday, March 12, 2009

testing printer hp all in one baru.huhu

aku br beli ni smalam. dh lama nak beli. smalam br dpt..harga dia agak murah sbb ni model lama. printer pakai inkjet je... pg td try test print, copy n td try scan lak...wat sesak2 leh le pakai. huhu. fax tak try test lagik....kalu pa pe skang takyah la aku g opis agency lagik. nak fax ke pa pe leh fax terus ke umah aku. lagi senang. mandangkan aku dah di prohibited from entering the ofc (due to mulut2 batu api yg kalu aku jumpa aku sepak terajang dulu baru aku maki dia). aku ni jahat. aku ni tak kenang budi. sume la aku nih. lantak ko la minah. aku tak tgk muka ko selama2nya pon lagi bagus. semak je kalu tgk muka ko. huhu. jgn anak aku terkenan muka dia dah. isk. simpang malaikat. ade pekdahnya aku kutuk siti nurhaliza, sekurang2nya idak le buruk muka anak aku sok. bley?hahahha

dah la. ni aku nak godek2 lg mende alah ni. tgk apa lg yg bley aku scan. jakun sehhh...hehehehhe

2 comments:

WaNz said...

agak2 kalu godek lebih2 boleh tak kuar duit dari menatang nih?? hahahahhaa

enonz said...

bley2. ko masuk duit lam tu. ko scan. bley guna bayau tol.

ndak?