Friday, March 13, 2009

..pening pale

hari ni tak brapa memberansangkan la. pening pale yang teramat2. kul 330 aku dh balik umah. ingat nak g jumpa customer kul 6. tp sbb pale aku pening nyut2 sangat2. aku kensel jek.

hari ni pun experience on the road tak memberansangkan. hari ni bp byk kete dh aku maki hamun. ada kete mercedez yg aku tak penah tgk pon aku bantai hon. kete mang siyes cantek. tp perangai org yg bawak tu mang tak cantek. pedulik la no plate ko *** 98. no ko mang cantek. calang2 org bley beli 2 nombor kan. kira kaya tahap gaban la. abes ko hengat ko potong que dpn aku sangat macho la? hengat aku takut?? org beratur kat traffic light punya la lama. skali sedap2 nenek dia je potong masuk dpn aku kan. haaaa...pale aku dh sakit nih. hari ni bp kali niat aku nak turun kete maki driver yang bangang. tp sbb hr ni pg2 dah ujan, dan ngenangkan keadaan aku ni maka aku batalkan niat itu. haih. nasib je aku pompuan berbadan kecik. kalu aku pompuan berbadan seperti syani tu, dah sah2 aku turun kete pi lempang driver2 yg kuang ajau itu. no skuling betul!!

dah. aku dah abes marah.

maghrib dah pon. tak sedau2 lagi dok wat entry time maghrib. kena panah petih sat lg baru padan muka. haha


chiow!!

0 comments: