Thursday, March 19, 2009

konpius tp excited! :)

hari ni aku g booking kat ne nak bsalin. agak jauh sket dr umah aku tp doktor ni mang highly recommended by my sister in law. namanya doktor onni. kebetulan, doktor onni ni jugak la yg menyambut kelahiran adik aku yg bertuah la sangat itu. dr experience yg nak masuk 30tahun itu maka aku rela la jugak walaupun agak jauh sket, kat sentul. bley la kot. kalu dr hkl lebey kurang 10 menet je...mintak2 takde pa pe yg tak diingini berlaku dkt2 nak bersalin nanti.


tp aku agak konpius juga, mengikut kiraan aku minggu ni aku dah 17minggu. tp g scan td doktor onni kata 18minggu dah. hmm..takpe. alhamdulillah, baby aku sehat. cuma hr tu yg g check darah kat klinik dkt ampang point tu, result dia tak berapa nak accurate. urine aku +ve. means ada gula = diabetic. doktor onni kata sepatutnya aku kena puasa sebelum amik darah n urine tu. mana aku tau. doktor gigil tu amik gak darah aku walaupon aku kata aku dah bekpes. so next visit ngan doctor onni ni dia soh posa from midnite n early in the morning jumpa dia amik darah n urine lagi skalik. dr result tu jgk, aku dikesan kekurangan darah. maknanya aku kena bykkan pengambilan iron. isk. takpe. ni normal kot. insyaallah sume ok nanti kan....


hr ni aku asek la tengok gamba baby.huhu. teruja sangat2. =D


semoga semuanya berjalan ngan baik.....amin..

0 comments: